Redmi Note 6 Pro شیائومی با دوربین دوگانه سلفی رونمایی شد

شیائومی یک بار دیگر، بی سر و صدا از یک گوشی هوشمند جدیدخود به طور رسمی رونمایی کرد. در تیزر تبلیغاتی گوشی Redmi Note 6 Pro اعلام شده که این گوشی اولین محصول شیائومی با چهار دوربین مجهز به هوش مصنوعی است. به عبارت دیگر، این اولین گوشی شیائومی با 2 دوربین دوگانه است. طبیعتاً در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که در کنار دوربین های دوگانه، توصیفاتی مانند "حالت بوکه مبتنی بر هوش مصنوعی" و "حالت پرتره با AI" یک موضوع عادی جلوه می کند.

دوربین دوگانه اصلی این گوشی دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر است. از این نظر این دوربین بسیار شبیه به آن چیزی است در گوشی ردمی نوت 5 پرو دیده بودیم، اما با این تفاوت که دوربین جدید دارای ویژگی های جدید، مانند پیکسل های بزرگتر (1.4 میکرومتر در مقابل 1.25 میکرومتر)، دهانه دیافراگم بازتر (f/1.9 در برابر f/2.2) و فوکس خودکار دوال پیکسل می باشد. در مجموع این دوربین نسخه پیشرفته تر همان دوربینی است که در نوت 5 دیده بودیم.

دوربین سلفی اما متفاوت از نسل های پیشین است، سنسور اصلی این دوربین 20 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه آن 2 مگاپیکسلی و برای تشخیص عمق تصویر است.

از دیگر مشخصات جدید این گوشی صفحه نمایش 6.26 اینجی IPS LCD آن است که دارای یک بریدگی در بالای آن می باشد. شیائومی نسبت نمایشگر به بدنه گوشی ردمی نوت 9 پرو را بهبود داده و به 86 درصد رسانیده است. میزان روشنایی این نمایشگر 500 نیت است و با گوریلا گلس 2.5D محافظت می شود. از مشخصات دیگر این گوشی که بدون تغییر باقی مانده است، چیپ ست اسنپدراگون 636 کوالکام می باشد که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه شده است.ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت است که شیائومی وعده 6 ساعت گیمینگ و یا 8.5 ساعت پخش ویدئو را داده است.

شیائومی گوشی ردمی نوت 6 پرو را در رنگ های مشکی، قرمز، صورتی و آبی عرضه خواهد کرد. قیمت این گوشی 215 دلار (معادل 185 یورو) است.