تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Robin Hood

بدون شک یکی از داستان های کلاسیک که بیشترین روایت سینمایی از آن وجود دارد، داستان یاغی جنگل شروود در کشور بریتانیا یعنی رابین هود است. این شخصیت که تا کنون چندین فیلم، انیمیشن و حتی سریال درباره آن ساخته شده است، قرار است به زودی در قالب فیلمی جدید دوباره به پرده سینماها بازگردد.

در تریلر جدید فیلم رابین هود خواهید دید که ابتدا به گذشته این شخصیت پرداخته شده و شاهد اولین آشنایی های وی با شخصیت جان کوچولو با بازی جیمی فاکس هستیم. این دو به کمک دیگر دوستان خود با قیام علیه ظلم حاکمین مستبد، سعی بر این داشتند که ثروت آنها را به دست مردم فقیر و نیازمند برسانند. از نکات جالبی که درباره فیلم جدید رابین هود می توان به آن اشاره کرد تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو است. در این فیلم بازیگرانی مانند تارون اگرتون، جیمی فاکس، جیمی درنان، ایو هوسان و بن مندلسن ایفای نقش خواهند کرد. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده اتو باتهرست انجام گرفته که پیش از این سریال موفق Peaky Blinders را کارگردانی کرده است.

فیلم رابین هود به زودی و در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) اکران خواهد شد. در پایان از شما دعوت می کنیم تریلر جدید این فیلم را تماشا بفرمایید: