هواوی از تبلت MediaPad M5 Lite با اسپیکر استریو هارمن کاردن رونمایی کرد

با اینکه بازار تبلت های معمولی اندرویدی به هیچ عنوان پر فروغ نیست اما همچنان سازندگانی مانند هواوی وجود دارند که خط تولید تبلت هایشان فعال است. سازنده چینی با معرفی تبلت هوشمند MediaPad M5 Lite باری دیگر خانواده MediaPad را گسترش داده است. تبلتی میان رده که فروش آن به زودی زود آغاز خواهد شد. این تبلت که قیمت آن هنوز مشخص نیست، در رنگ های طلایی و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

از بحث قیمت و گزینه های رنگی که بگذریم، تبلت جدید هواوی با همکاری کمپانی شناخته شده هارمن کاردن ساخته شده است. هارمن کاردن به طور تخصصی در تولید تجیزات صوتی فعالیت دارد بنابراین طبیعتا بخش صدای تبلت جدید هواوی توسط این شرکت توسعه داده شده است. بدین ترتیب MediaPad M5 Lite مجهز به یک اسپیکر استریو چهار گانه ساخت هارمن کاردن مجهز است. همچنین این تبلت به طور پیشفرض، از اندروید 8.0 اوریو برخوردار است. هواوی این تبلت را به یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 * 1200 و نسبت تصویر 16:10 مجهز کرده است.

https://paydayloans2uj.com/wp-content/uploads/2018/09/Huawei-MediaPad-M5-Lite.jpg

اگر چه MediaPad M5 Lite همان طور که از نامش پیداست، نسخه ای ضعیف شده نسبت به نسخه اصلی این تبلت است، اما هواوی در این دستگاه از پردازنده ارزشمند و نسبتا قدرتمند Kirin 659 به همراه 3 گیگابایت رم در نسخه 32 گیگابایتی و 4 گیگابایت رم در نسخه 64 گیگابایتی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های تبلت MediaPad M5 Lite میتوان به برخورداری از قلم استایلوس M-Pen اشاره کرد دارای سطح حساس به فشار 2048 لایه ای است. بنا به اعلام هواوی، ممکن است این قلم به صورت جداگانه به فروش برسد که این موضوع به منطقه و بازار یک کشور بستگی دارد. در نهایت، MediaPad M5 Lite مجهز به یک باتری 7500 میلی آمپر ساعتی است که به لطف فناوری شارژ سریع، در کمتر از 3 ساعت شارژ میشود. هواوی قیمت این محصول را تا مدتی دیگر اعلام خواهد کرد.