جدیدترین تصاویر رندر شده پیکسل 3 را تماشا کنید
1 min read

جدیدترین تصاویر رندر شده پیکسل 3 را تماشا کنید

شرکت گوگل در رویداد 9 اکتبر یا 17 مهر از جدیدترین محصولات سری پیکسل و دیگر دستگاه ها رونمایی خواهد کرد. البته این شرکت هر ساله اکتبر رویداد اختصاصی برگزار کرده و به معرفی جدیدترین محصولات سخت افزاری خود می پردازد.

برخلاف کنفرانس بهار که بیشتر به محصولات نرم افزاری اختصاص داشته در پاییز این شرکت رویداد معرفی جدیدترین دستگاه های سخت افزاری را برگزار می کند. در حالی که چند روزی تا معرفی نسل جدید گوشی های هوشمند سری پیکسل این کمپانی باقی مانده اما تا به حال شایعات و تصاویر متعددی منتشر شده و به نوعی بیشتر اطلاعات پیرامون این سری افشا شده است.

در جدیدترین گزارش شاهد انتشار تصاویر رندر شده پیکسل 3 هستیم که توسط هنرمندی به نام Waqar Khan ایجاد شده است. در این تصاویر پیکسل 3 ایکس ال در رنگ های مشکی، سبز و سفید پیداست.

در بحث طراحی باید به صفحه نمایش ناچ، دوربین تک لنز در عقب، سنسور اثرانگشت در عقب و بدنه ای دو رنگ اشاره کرد که هر سال طراحی پیکسل ها با چنین سبکی همراست. از مشخصات سخت افزاری پیکسل 3 ایکس ال باید به پردازنده اسنپدراگون 845، حافظه رم 4 گیگابایتی، صفحه نمایش QHD+، حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایتی، باتری 3430 میلی آمپری، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و .. پرداخت.

به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات بی اساس نیز اکتفا کرد. بنابراین بایستی تا رونمایی سری پیکسل 3 منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت مستقر در دره سیلیکون چه برنامه ای برای نسل جدید گوشی های هوشمند خود تدارک دیده است.

گفته شده در رویداد 9 اکتبر شاهد معرفی صفحه نمایش هوشمند گوگل، چند اسپیکر هوشمند، نسل جدید کروم کست، پیکسل بوک 2 و چندین دستگاه دیگر خواهیم بود. احتمالا برخی از این دیوایس ها توسط گوگل معرفی نشوند.