رونمایی ایسر از آل این وان Aspire Z 24 رونمایی کرد
1 min read

رونمایی ایسر از آل این وان Aspire Z 24 رونمایی کرد

شرکت ایسر به تازگی از آل این وان جدید خود به نام Aspire Z 24 رونمایی کرد. سیستم کامپیوتری که از طراحی زیبا و مشخصات قابل توجهی برای کاربری روزانه برخوردار است. کامپیوترهای آل این وان از آنجایی که تمامی قطعات آنها به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار می گیرند و حتی صفحه نمایش نیز در کنار این قطعات است، بسیار کارآمد بوده و فضای کمی را اشغال می کنند.

Aspire Z 24 نیز محصول جدید تایوانی ها بوده که نمایشگر 23.8 اینچی Full HD IPS با قابلیت پشتیبانی از 10 لمس همزمان، پردازنده نسل هشتمی کافی لیک Core i7 اینتل، حافظه رم 32 گیگابایتی، گرافیک مستقل GeForce MX150 انویدیا، چهار میکروفون، پشتیبانی از الکسا آمازون یا کورتانا مایکروسافت و برخی دیگر برای آن در نظر گرفته شده است. طراحی محصول جدید ایسر باریک و جذاب بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

افراد می توانند چنین دستگاهی را برای کاربری روزمره در نظر گیرند زیرا مشخصات ایده آلی توسط ایسر برای آن فراهم آمده که می تواند ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفت. Aspire Z 24 ایسر با قیمت پایه 899 دلار به فروش می رسد و باید آن را محصول کاملی برای کسب و کار دانست.

جزئیات بیشتری توسط ایسر اعلام نشده و برای کسب اطلاعات کامل به وب سایت رسمی شرکت تایوانی مراجعه کنید. این کمپانی علاوه بر آل این وان جدید 24 اینچی به رونمایی از چند لپتاپ گیمینگ و غیرگیمینگ، مانیتور، سیستم دسکتاپی گیمینگ و برخی دیگر پرداخت.

پیش بینی می شود بیشتر محصولات رونمایی شده این شرکت تا پایان سال روانه بازار شوند. عمده آنها نیز قیمتی بین 700 تا 1000 دلار داشته و سیستم هایی کارآمد و کاربردی به شمار می روند.

گفتنیست آل این وان جدید ایسر ابتدا راهی بازار تایوان می شود.