تغییرات جدید مایکروسافت در Office 365
1 min read

تغییرات جدید مایکروسافت در Office 365

همانطور که می دانید Office 365 سرویسی برای شبیه سازی امکانات Microsoft Office به صورت آنلاین است که پیش از این توسط مایکروسافت ارائه شده بود. حالا مایکروسافت اعلام کرده است که سه تغییر برای استفاده کنندگان از این سرویس درنظر گرفته است.این تغییرات شامل، محدودیت دستگاه، هزینه اشتراک خانگی و راه های مدیریت اشتراک Office 365 می‌شود.

دوم اکتبر، مایکروسافت اعلام کرد که مشترکین Office 365 خانگی و مشترکین Office 365 شخصی، می‌توانند Office را در تعداد دستگاه‌های نامحدود نصب کنند. علاوه بر این می‌توانند هم زمان با 5 دستگاه به حساب کاربری خود وارد شوند. در حال حاضر برای این مسئله یک محدودیت دستگاه وجود دارد به گونه‌ای که مشترکین نسخه خانگی در مجموع به 10 دستگاه و مشترکین نسخه شخصی به یک PC یا Mac و یک تبلت محدود هستند.

مایکروسافت همچنین اشتراک نسخه خانگی Office 365 را از 5 لایسنس به 6 لایسنس ارتقاء داده است. این بدان معنا می‌باشد که شش نفر اعضای یک خانواده، شش دوست و یا هر گروه شش نفره دیگری می‌توانند به صورت مشترک هزینه 99.99 دلار در سال را برای اشتراک خود پرداخت کنند، وبه هر عضو، به تنهایی و به صورت جداگانه تمامی امکانات Office و یک ترابایت از حافظه ابری OneDrive تعلق خواهد گرفت.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که در حال یکپارچه سازی نسخه خانگی به سرویس خانوادگی مایکروسافت است تا اشتراک کاربران به صورت خودکار با افرادی که آن‌ها به عنوان خانواده انتخاب کرده‌اند به اشتراک گذاشته شود.

و مورد آخر آن که مایکروسافت اعلام کرده است که با استفاده از Microsoft Account portal کاربران قادر خواهند بود تمامی اشتراک‌های Office 365 خود را از طریق پنل مدیریت کنید.