انتشار تصویر رندر شده جدید از ریزرفون 2
1 min read

انتشار تصویر رندر شده جدید از ریزرفون 2

شرکت ریزر بزودی طی رویدادی در اکتبر از نسل جدید گوشی هوشمند گیمینگ ریزرفون 2 رونمایی می کند. مدلی که نسخه ارتقایافته ریزرفون اول بوده و از طراحی و مشخصات قابل توجهی بهره می برد.

ریزرفون 2 دارای طراحی شبیه به نسل پیشین است اما در تصویر رندر شده تازه انتشاریافته، تغییراتی در آن به وجود آمده است. از جمله آن دوربین عقب به بخش وسط منتقل شده و آرایش سنسورهای دوربین نیز تغییر کرده است.

قسمت جلو تغییرات خاصی به خود ندیده اما ریزر سعی کرده بهبودی را در بحث طراحی به وجود آورد. پیشتر ریزر دعوتنامه رویداد اکتبر خود را که 10 اکتبر برگزار می شود، منتشر کرده است. پیشتر در پایگاه داده انتوتو مشخصات سخت افزاری ریزرفون 2 افشا شد که از جمله باید به صفحه نمایش 6.0 اینچی QHD Sharp IGZO با نرخ تجدید 120 هرتزی و رزولوشن 2560*1440پیکسلی، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.1.0 اوریو، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات دقیقی وجود نداشته تا به آن پرداخت اما پیش بینی می شود ریزر دوربین های بهبودیافته 12 مگاپیکسلی دوگانه را برای قسمت عقب در نظر گیرد. همچنین تراشه گرافیکی جدید اسنپدراگون 845 توان اجرای بازیها روی این گوشی هوشمند را افزایش می دهد.پیش بینی می شود بزودی ریزر به معرفی اسمارتفون موردبحث خود پرداخته و ممکن است در کنار آن محصول جدید دیگری نیز وجود داشته باشد. البته محصولات ریزر عمدتا گیمینگ هستند و به جز لپتاپ، لوازم جانبی و چندی دیگر نمی توان دیوایس های دیگری را مشاهده کرد.

به هر حال انتظار داریم ریزر با معرفی این گوشی هوشمند پرچمدار به شایعات پایان داده و حقیقت را روشن سازد. گفتنیست ریزرفون پیشین اواخر 2017 معرفی و عرضه شد. در CES 2019 نیز باید محصولات دیگری را شاهد باشیم.