نام نهایی گلکسی پی 30 سامسونگ مشخص شد
1 min read

نام نهایی گلکسی پی 30 سامسونگ مشخص شد

شرکت سامسونگ سال جاری اسمارتفون های مختلفی را معرفی کرد. گوشی های هوشمند پرچمدار و میان رده، حال برای پاییز 2018 چند مدل دیگر را در دست توسعه دارد. در حالی که پیشتر شایعه شد گلکسی پی 30 اسمارتفونی با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر پاییز معرفی خواهد شد، به تازگی نام نهایی این میان رده باکیفیت سامسونگ آشکار شد.

سامسونگ در حقیقت این مدل را به عنوان بخشی از مجموعه گوشی های هوشمند گلکسی A عرضه می کند و این تلفن هوشمند نیز Galaxy A6s نام دارد. شرکت کره ای به نظر می رسد برنامه ای نداشته گوشی هوشمند را با نام گلکسی پی 30 عرضه دارد و این نام اشتباه بوده است.

این طور که پیداست پاییز امسال سامسونگ سه مدل گلکسی A7، A9 Pro و A6s را برای عرضه در نظر گرفته است. گوشی های هوشمندی که زبان طراحی جدیدی از جمله صفحه نمایش ناچ داشته و طراحی متفاوتی در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ دارد.

پیش بینی می شود در 11 اکتبر امسال گلکسی A6s توسط سامسونگ معرفی شود. جزئیات دقیقی از این اسمارتفون در دست نیست و تنها باید به صفحه نمایش 5.7 اینچی LCD، باتری 3300 میلی آمپری و چندی دیگر پرداخت. تاکنون اطلاعات دقیقی از گلکسی پی 30 یا همان A6s در دست قرار نگرفت و باید منتظر ماند در اوایل ماه اکتبر سامسونگ با برگزاری رویدادی در مالزی جدیدترین اسمارتفون های خود را که ویژگی های منحصربفردی دارند، معرفی می کند.

تاکنون در تنا و چند پایگاه داده گلکسی پی 30 رویت شد اما متاسفانه جزئیات کاملی را در برنمی گرفت. پیشتر نیز کره ای ها گلکسی نوت 9 را با مشخصات پرچمدار و طراحی شبیه به گلکسی نوت 8 معرفی و عرضه کردند.

انتظار می رود گوشی هوشمند گلکسی A9 pro اولین محصول چهار دوربین عقب این شرکت به شمار رود.