نسل جدید کروم کست گوگل تصادفی توسط Best Buy آشکار شد
1 min read

نسل جدید کروم کست گوگل تصادفی توسط Best Buy آشکار شد

شرکت گوگل هر سال در پاییز با برگزاری رویدادی جدیدترین محصولات خود را معرفی می کند. دستگاه هایی که شامل گوشی های هوشمند، لپتاپ، اسپیکر هوشمند و چندی دیگر می شود.

یکی از دیوایس های همیشگی این کمپانی کروم کست است که سال گذشته نیز مدل جدید آن معرفی شد. حال به نظر می رسد در سال جاری نیز گوگل مدل جدیدی معرفی خواهد کرد. در رویداد 9 اکتبر یا 17 مهر گوگل باید انتظار رونمایی پیکسل 3، پیکسل 3 ایکس ال، صفحه نمایش هوشمند گوگل، لپتاپ پیکسل بوک 2 و غیره باشیم. به گزارش وب سایت AndroidPolice، به تازگی Best Buy تصادفی کروم کست جدید را به فروش گذاشته است.

فردی که این محصول را مشاهده کرد در ردیت به عنوان کاربر GroveStreetHomie شناخته می شود. کروم کست جدید در طراحی همانند مدل پیشین دایره ای است اما برجستگی روی آن مشاهده نمی شود و سطحی صاف دارد.گوگل می خواهد نسل جدید کروم کست را به عنوان جایگزین کروم کست سال 2015 با نام Chromecast Ultra با قابلیت نمایش 4K معرفی کند. تا به حال شایعات بسیاری پیرامون پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال منتشر شده و در کنار آن چند باری شاهد انتشار اطلاعاتی درباره پیکسل بوک 2 بودیم.

به هر حال باید تا رویداد 17 مهر گوگل منتظر ماند تا مشخص شود این کمپانی مستقر در سیلیکون ولی چه برنامه ای برای رویداد 9 اکتبر خود تدارک دیده است. احتمالا در کنار دستگاه های مورد اشاره، معرفی چند اسپیکر هوشمند نیز در برنامه گوگل وجود خواهد داشت.

پیشتر شایعه ای منتشر شد که نشان می دهد گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ را در این مراسم رونمایی می کند اما مدتی بعد این شایعه تکذیب شد و گزارش دیگری منتشر شده و خبر از رونمایی این ساعت هوشمند در سال 2019 را داد.

بنابراین تا سال آینده خبری از پیکسل واچ اندرویدی نیست.