رونمایی مارشال از اسپیکر با پشتیبانی الکسا
1 min read

رونمایی مارشال از اسپیکر با پشتیبانی الکسا

در نمایشگاه ایفا 2018 شاهد حضور شرکت های مختلفی بودیم که هر یک از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی به عمل آوردند. یکی از آنها کمپانی مارشال بوده که از اسپیکر قدرتمند خانکی خود رونمایی کرد. این اسپیکر از نوع بلوتوثی بوده و افراد می توانند با قابلیت بلوتوث گوشی هوشمند یا دیگر دستگاه های هوشمند همراه را به آن متصل کرده و موسیقی موردنظرشان را گوش دهند. دو اسپیکر معرفی شده Acton II و Stanmore II نام داشته و هر دو مدل به پشتیبانی دستیاردیجیتالی آمازون می پردازند.

مارشال طراحی جدیدی برای دو اسپیکر خود در نظر گرفته که شامل حاشیه های مشبک و گزینه های رنگی جدید می شود. در ساختار تقریبا مشابه مدل سال گذشته است و از میکروفونی نیز بهره می برد. کلیدهایی روی اسپیکر قرار گرفته که شامل افزایش کیفیت صدا، خاموش/روشن کننده و برخی دیگر می شود. چراغ LED نیز روی اسپیکر جای گرفته که نشان دهنده وضعیت دستگاه بوده و افراد می توانند باتوجه به آن وضعیت اسپیکر را تغییر دهند.

یکی از ویژگی های جالب توجه اسپیکرهای جدید Acton II و Stanmore II مارشال طراحی کلاسیک و پریمیومی بوده که نظر هر فردی را جلب می کنند. شرکت مارشال در اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 این دو مدل را عرضه می کند. متاسفانه جزئیات بیشتری چون قیمت و برخی دیگر اعلام نشده و پیش بینی می شود کمپانی امریکایی جزئیات کامل را در آینده اعلام کند.

گفتنیست مارشال چند اسپیکر دیگری نیز در این رویداد معرفی کرده و تنها به دو اسپیکر Acton II و Stanmore II بسنده نکرده است. بنابراین پیش بینی شده بزودی شاهد اعلام محصولات بیشتری توسط کمپانی موردبحث باشیم.

شایان ذکر است دو اسپیکر تازه معرفی شده مارشال در حقیقت نمونه بروزرسانی شده مدل پیشین با همین ویژگی می باشند.