معرفی محصولات فوق لوکس و جدید LG SIGNATURE در ایفا 2018
1 min read

معرفی محصولات فوق لوکس و جدید LG SIGNATURE در ایفا 2018

ال­جی الکترونیکس در نمایشگاه IF 2018 از محصولات جدید سری LG SIGNATURE خود شامل محفظه نگهداری نوشیدنی، خشک کن و یخچال پایین فریزر رونمایی خواهد کرد. محصولات سری LG SIGNATURE که در سال 2016 رونمایی شدند از مفهوم «The Art of Essence » در فلسفه خود الهام گرفته­اند. این محصولات تمام ویژگی­هایی که باعث می­شود از روح برند فاصله گرفته شود را حذف کرده و به همین خاطر توانسته محصولات را با ظاهری بسیار زیبا و ساده و در عین حال با برترین فناوری­ها و کیفیت در اختیار مشتریان گذاشته و حس خاص بودن به آنها بدهد.

محفظه نگهداری نوشیدنی سری LG SIGNATURE با قاب فلزی درخشان خود می­تواند تا 65 بطری را در خود جای داده و از فناوری هایی نوآورانه­ای نظیر کنترل دمای چندحالته برای انواع نوشیدنی­ها بهره می­برد. یخچال کشویی قرار گرفته در این محفظه با بالابر خودکار به کاربر این امکان را می­دهد تا با یک کلید به نوشیدنی­ها دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. همچنین این محفظه به فناوری تشخیص صدا مجهز شده که به وسیله آن می­توان درب یخچال را باز کرد و یا نور داخل یخچال را روشن کرد و بدون بازکردن درب محفظه داخل آن را نگاه کرد. امری که جلوی هدر رفتن سرما و یا صدمه زدن نور خورشید به نوشیدنی­ها را خواهد گرفت.

خشک­کن بسیار پیشرفته برای اولین بار به سری محصولات LG SIGNATURE اضافه شده است. این خشک­کن با ظرفیت 10 کیلوگرم می­تواند میزان لباس­های قرار گرفته در داخل خود را تشخیص داده و بدون نیاز به دخالت کاربر تنطیمات خود را با میزان وزن هماهنگ کند. قابلیت خشک­کردن مداوم با کمک سیستم تمیزکننده خودکار می­تواند به صورت مدام در بالاترین میزان بهره­وری کار کند. چرا که این سیستم از بخار برای جلوگیری از جمع شدن کرک و پرز استفاده می­کند.

یخچال پایین فریز جدید LG SIGNATURE از طیف وسیعی از ویژگی­های پیشرفته از جمله بالابر خودکار کشو برای دسترسی راحت­تر به مواد غذایی بهره می­برد. درب خودکار بازشو این محصول نیز وقتی کسی به یخچال نزدیک می­شود او را حس کرده و کاملا باز می­شود. این قابلیت به خصوص برای کسانی که دستشان پر از مواد غذایی گوناگون است و نمی­توانند درب یخچال را باز کنند، بسیار کاربردی و ایده­آل است.

آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی می­گوید: تمام هدف محصولات LG SIGNATURE ترکیب طراحی زیبا با آخرین فناوری­های روز و وفادار ماندن به ذات محصول است. گسترش سری محصولات LG SIGNATURE به هفت محصول، به مصرف­کنندگان این امکان را می­دهد تا از لوازم خانگی منحصر به ­فردی که با هنر خاصی ساخته شده­اند لذت ببرند.