گوگل: امسال ساعت هوشمند پیکسل واچ معرفی نخواهد شد
1 min read

گوگل: امسال ساعت هوشمند پیکسل واچ معرفی نخواهد شد

ماه گذشته خبری مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد یک داک جدید معرفی کند منتشر شد. این داک وظیفه شارژ پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، دو گوشی گوگل که انتظار میرود هر دو مدل در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر ماه) رونمایی شوند را دارد. Pixel Stand نام احتمالی این داک هوشمند است. از آنجایی پسوند هوشمند شایسته آن است که گوگل آن را مجهز به گوگل اسیستنت، دستیار دیجیتالی خود کرده است. حالا تصاویری از رابط کاربری Pixel Stand منتشر شده که نشان میدهد این داک بدون وابستگی به گوشی های پیکسل میتواند به صورت مستقل برخی از فرامین کاربر را اجرا کند.

در حالی که اکنون تصاویر رابط کاربری داک هوشمند گوگل منتشر شده، تا امروز خبری از تصویر یا ویدئویی از خود داک نبوده است. این در حالیست که تصاویر و ویدئوهای مختلفی منتسب به دو گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال فاش شده است. به هر حال گوگل در رویداد رونمایی از پیکسل های جدید، به احتمال زیاد Pixel Stand را نیز معرفی خواهد کرد. البته جای سوال است که این داک سازگار با تمام گوشی های پیکسل خواهد بود یا فقط از نسل جدید این گوشی های هوشمند پشتیبانی میکند.

اما به جز یک داک، انتظار معرفی یک گجت دیگر نیز از گوگل در رویداد آتی این کمپانی میرفت. پیکسل واچ، ساعت هوشمند اختصاصی گوگل پیش بینی میشد که امسال روانه بازار شود. اما گوگل آب پاکی را در این زمینه روی دست کاربران ریخته است. طبق گفته Miles Barr، مدیر مهندسی سیستم عامل Wear OS، گوگل امسال برای معرفی ساعت هوشمند آماده نیست و بنابراین هیچ ساعت هوشمندی توسط این کمپانی دست کم امسال معرفی نخواهد شد. گوگل در حاضر بر روی همکاران خود تمرکز کرده است. بنابراین احتمالا سال آینده زمانیست که باید منتظر رونمایی اولین نسل از ساعت های هوشمند اختصاصی گوگل باشیم.