ایرفون‌های جدید بیرداینمیک: طراحی شده برای حداکثر راحتی

بهترین شرکت های سازنده هدفون و تجهیزات صوتی امسال در IFA 2018 حضور به عمل آوردند. سونی هدفون رده بالایی را در این نمایشگاه معرفی کرد و آدیوتکنیکا هم یک ایرباد تماما بیسیم را رونمایی کرد. نوبتی هم باشد نوبت بیرداینمیک، یکی از غول های تولید کننده هدفون است که از سری جدید ایرفون های خود رونمایی کند. Byrd، نام جدیدترین سری از ایرفون های این شرکت آلمانی است که به صورت تخت طراحی شده است. بنابراین اگر حین استفاده از این ایرفون ها به سمت بغل دراز بکشید، احتمالا دچار مشکل نخواهید شد و فشاری به گوش شما وارد نخواهد شد.

Beat Byrd ایرفون باسیم پائین رده از خانواده Byrd است که از کابل نارنجی رنگ برخوردار است و با همان طراحی تخت که اشاره شد، زیبا به نظر میرسد. به گفته بیرداینمیک، تمام ایرفون های جدید این شرکت از بیس قدرتمندی برخوردار هستند بنابراین اگر عاشق صدای بم هستید، احتمالا با این ایرفون ها به وجد خواهید آمد. همچنین تمام ایرفون های جدید این کمپانی خیلی زود روانه بازار خواهند شد. Beat Byrd از پایان ماه سپتامبر با قیمت حدودا 29 دلار آماده سفارش خواهد بود.

https://paydayloans2uj.com/wp-content/uploads/2018/09/Soul_Byrd.jpg

نماینده جدید بیرداینمیک در بازار ایرفون های میان رده، Soul Byrd نامیده میشود که در پنج سایز گوشی مختلف وارد بازار خواهد شد. این ایرفون دارای سه دکمه در ریموت قرار گرفته روی کابل است که با یک میکروفون یکپارچه شده است و میتوانید از آن برای ارسال دستور دستیارهای هوشمند گوگل اسیستنت یا سیری در حالی که به موسیقی گوش میدهید استفاده کنید. قیمت این مدل 91.65 دلار است و از اواسط ماه اکتبر در فروشگاه ها موجود خواهد بود.

در نهایت، Blue Byrd ایرفون بیسیم جدید بیرداینمیک است که دور گردن قرار میگیرد. طبق ادعای کمپانی، این ایرفون بیسیم با یک بار شارژ میتواند تا 6 ساعت بی وقفه موسیقی پخش کند. ایرفون Blue Byrd از طریق یک پورت USB-C شارژ میشود و با برخورداری از کدک صوتی با زمان پاسخ دهی سریع و تاخیر کم، حداکثر هماهنگی بین صدا و تصویر را با حداقل کندی ارائه میدهد. این ایرفون دیرتر از دیگر ایرفون های جدید شرکت بیرداینمیک وارد بازار خواهد شد و Blue Byrd در پایان سال با قیمت 149.68 دلار به بازار عرضه خواهد شد.