تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Mortal Engines اثر جدید پیتر جکسون
1 min read

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Mortal Engines اثر جدید پیتر جکسون

سال 2001 فیلیپ ریو رمانی با نام Mortal Engines منتشر کرد که سال‌ها بعد پیتر جکسون، خالق آثار سینمایی بزرگ و خاطره انگیز مانند ارباب حلقه‌ها تصمیم گرفت تا داستان این رمان جذاب را روی پرده نقره‌ای به تصویر بکشد. بسیاری تنها با شنیدن نام پیتر جکسون اشتیاق خاصی برای تماشای ساخته جدید وی پیدا می‌کنند. اما بسیاری دیگر بعد از آشنایی بخشی از داستان فیلم یا تیزرها و تریلرهای آن درباره تماشای فیلم کامل تصمیم گیری می‌کنند. از این رو تصمیم گرفتیم تا جدیدترین تریلر منتشر شده از این فیلم که در نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک به نمایش درآمد را با شما به اشتراک بگذاریم.

Mortal Engines فیلمی علمی تخیلی ساخته استودیوی سینمایی یونیورسال پیکچرز است که از رمانی با همین نام اقتباس شده است. داستان این فیلم در دنیای پساآخرالزمانی در اروپا و در منطقه‌ای که در فیلم The Great Hunting Ground نامیده می‌شود اتفاق می‌افتد. آنطور پیداست در این فیلم تمدن بشر در زمان قدیم توسط اتفاقی به اسم جنگ 60 دقیقه‌ای دچار تغییراتی بنیادی شده بود و این جنگ نزاعی هسته‌ای بین چین و آمریکا بوده است. پس از آن بشریت سبک زندگی خود را به شهرهای کِشنده (Tracktion Cities) تغییر داد که بنیان اصلی این فیلم علمی تخیلی است و منطقه The Great Hunting Ground بزرگترین محل تجمع این شهرهاست.

در این فیلم بازیگرانی چون هوگو ویوینگ، استفن لنگ، هرا هیلمارس‌دوتیر و رابرت شی‌هان ایفای نقش می‌کنند. Mortal Engines قرار است که در تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) بر روی پرده‌های سینما برود. در پایان از شما دعوت می‌کنیم دومین تریلر جذاب این فیلم را تماشا بفرمایید: