ویدئوی کار با گوشی پیکسل 3 XL تنها 2 روز پیش از رونمایی
1 min read

ویدئوی کار با گوشی پیکسل 3 XL تنها 2 روز پیش از رونمایی

یکی از رویدادهای هیجان انگیز پیش رو در دنیای تکنولوژی متعلق به گوگل است. غول جستجوی جهان قصد دارد 2 روز دیگر، 9 اکتبر در رویدادی در شهر نیویورک از دو گوشی هوشمند جدید خود، Pixel 3 و Pixel 3 XL رونمایی کند. البته ممکن است که این رویداد، مانند سال گذشته معرفی محصولات دیگری از گوگل را نیز در بر داشته باشد، اما بدون شک توجه بسیاری از مخاطبین این مراسم تنها به گوشی‌های هوشمند خانواده پیکسل 3 است. هر چند که به لطف افشاگران با اطمینان می‌گفت که تقریباً هیچ نکته مبهمی در خصوص گوشی پیکسل 3 XL وجود ندارد.

تا امروز اطلاعات زیادی در خصوص گوشی Pixel 3 XL منتشر شده بود، اما به‌تازگی یکی از کارشناسان وب‌سایت Engadget که در هنگ کنگ به سر می‌برد، در گزارش ویدئوی خود اعلام کرده است که با وجود آنکه گوگل پیسکل‌های جدید هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند، فروشگاهی در هنگ کنگ این گوشی را در بسته بندی کامل به فروش می‌رساند و او شانس بدست آوردن یکی از این گوشی‌ها را داشته است.

این گوشی با همه مشخصاتی که پیش از این در خصوص آن منتشر شده بود مطابقت دارد. صفحه نمایش 6.3 اینچی با یک بریدگی بزرگ در بالای ظاهر شده است که البته تکنولوژی ساخت این پنل هنوز مشخص نیست. همانطور که انتظار میرفت این گوشی با آخرین نسخه از اندروید، یعنی 9 پای با ژست‌های ناوبری عرضه شده است. چیپ‌ست تعبیه شده در این گوشی اسنپدراگون 845 کوالکام است و همچنان فقط 4 گیگابایت حافظه رم دارد. البته این احتمال وجود دارد که این نسخه ارزان‌تر گوشی بوده باشد. ظرفیت باتری گوشی در ویدئو 3732 میلی‌آمپرساعت نشان داده شده و لبه‌های حساس به فشاری که پیش‌تر در گوشی‌های hTC و پیکسلی که توسط این کمپانی تولید شده بود، دیده بودیم حالا در پیکسل 3 XL هم دیده می‌شود. گوگل همچنان عقیده‌ای به استفاده از دوربین‌های چندگانه ندارد، از همین رو و به لطف ترفند HDR+ دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی هیچ سنسور کمکی نخواهد داشت. اما دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی 2 لنز دارد، یکی برای شات‌های با دامنه دید بزرگتر مانند سلفی‌های گروهی و دیگری برای عکاسی در میدان دید کوچکتر، مانند سلفی‌های تکی.

باوجود اینکه اخبار زیادی از پیکسل‌های گوگل منتشر شده است، با این حال ممکن است که این کمپانی در مراسم سه‌شنبه شب خود سورپرایزی در راه داشته باشد. در هر حال ما با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.