اندروید Pie ژانویه 2019 برای سامسونگ ارائه خواهد شد
1 min read

اندروید Pie ژانویه 2019 برای سامسونگ ارائه خواهد شد

سامسونگ معمولاً در ارتقاء به IOS تأخیر به خرج می‌دهد و این‌طور که پیداست این روند در اندروید Pie نیز ادامه خواهد یافت. سامسونگ فرانسه از اعضای عضو سامسونگ جامعه درخواست کرده که مشکلاتی را که می‌خواهند برطرف شود و ویژگی‌هایی که میل دارند در پکیج ببینند را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. همچنین پست‌ها درباره تغییرات روشن می‌کنند که به‌روزرسانی اندروید Pie برای سامسونگ در ژانویه 2019 منتشر خواهد شد.

بعضی از قابلیت‌ها هم اکنون در Galaxy S9 و Galaxy Note9 مانند اضافه شدن فاصله بعد از تایپ نقطه با استفاده از کیبورد بومی، موجود می‌باشند. همچنین پشتیبانی از VoLTE و VoWiFi در دستگاه‌های قدیمی‌تر از زمانی که Galaxy S9 آن را از طریق به روز رسانی OTA دریافت کرد وجود دارد. کیبورد نیز همچنین قادر خواهد بود تا در هنگام بازی‌ها به حالت شناور در بیاید.

به‌روزرسانی، دسترسی آسوده‌تر به ویدئوهای گالری را فراهم خواهد آورد و در هنگام باز کردن یک آرایه از تصاویر از طریق اپلیکیشن Camera، رابط کاربری آن بهبود خواهد یافت. سایر ویژگی‌های مربوط به دوربین، استفاده از فلش در حالت فوکوس مستقیم را شامل می‌شود. همچنین یک تم dark ،Quick Toggleهای جدید و تب‌های هدایتی جدید در پایین زمانی که اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شوند در راه خواهند بود.