گوشی گیمینگ بلک شارک شیائومی در راه عرضه به بازار جهانی
1 min read

گوشی گیمینگ بلک شارک شیائومی در راه عرضه به بازار جهانی

شیائومی در اوایل سال 2018 از اولین گوشی گیمینگ Black Shark رونمایی کرد. این گوشی طبق رسانه‌های دنیای تکنولوژی و اکثر افرادی که موفق به بررسی آن شده بودند، بسیار موفق بود و عملکرد قابل قبولی در سری گوشی‌های گیمینگ داشت. با این حال دسترسی به این گوشی در سراسر بسیار محدود بود و در واقع بلک شارک شیائومی تنها در سرزمین مادری، یعنی چین قابل خرید بود. اما با توجه به صفحه جدیدی که در وب‌سایت شیائومی ظاهر شده، ممکن است اوضاع به زودی تغییر کند.

بلک شارک در ماه اپریل سال 2018 رونمایی شد، حالا طبق اطلاعاتی که وب‌سایت global.blackshark.com منتشر کرده، به زودی شاهد حضور آن در خارج از خاک چین خواهیم بود. متأسفانه اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است و تنها نوشته شده است که به زودی عرضه خواهد شد. البته فرمی در این وب‌سایت قرار دارد که از طریق آن شما می‌توانید آدرس ایمیل خود را ارسال کنید تا در زمانیکه این گوشی در بازار جهانی در دسترس قرار گرفت، شما را از این موضوع مطلع کنند.

در وضعیت فعلی تنها می‌توانیم منتظر باشیم و شاید هم از مدیران شیائومی بپرسیم که آیا کمی برای انجام این کار دیر نیست؟ مدت زمان زیادی از عرضه این گوشی در چین میگذرد با معرفی ایسون ROG Phone و نسل دومی گوشی گیمینگ ریزر، Razer Phone 2 که دیروز به طور رسمی معرفی شد، رقابت برای بلک شارک شیائومی سخت‌تر از همیشه است. اگرچه لیست اخیر که توسط رگولاتوری چینی، TENAA منتشر شده است، شایعات مبنی بر معرفی نسل دوم بلک شارک را قوی‌تر از سابق کرده است. کماکان باید منتظر ماند و دید که مسئولین شیائومی چه برنامه برای آینده خط تولید گوشی‌های گیمینگ خود خواهند داشت، اما مسلماً عرضه گوشی‌ها چندین ماه پس از معرفی رسمی در سراسر جهان، نه از نظر حرفه‌ای کار صحیحی به نظر میاید و از نظر به روز بودن قابلیت‌عای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری.