حکم سنگین یکی از نمایندگان فروش مواد مخدر در دارک وب!
1 min read

حکم سنگین یکی از نمایندگان فروش مواد مخدر در دارک وب!

یکی از نمایندگان فروش مواد مخدر در دارک وب، سال گذشته زمانی که برای مسابقات ریش و سبیل وارد ایالات متحده شد دستگیر و به 20 سال زندان محکوم گشت. در روزهای اخیر قاضی این پرونده، والریوس را که به جرم توزیع مواد مخدر و پولشویی در ماه ژوئن محکوم به 20 سال زندان کرد. بر اساس گزارشات، فرد دستگیر شده یکی از بزرگترین بازارهای دارک وب را در زمینه فروش مواد مخدر و تجهیزات جانبی مواد مخدر در دست داشته است.

این فرد یکی از نمایندگان بازار Dream Market معروف بوده و این بازار از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است. فروش مواد در این بازار کاملا به صورت ناشناس بوده و پرداخت ها از طریق بیت کوین صورت می گرفت. والریوس در ابتدا به عنوان یکی از فروشندگان ساده مواد در Dream Market بود اما پس از مدتی تبدیل به یکی از نمایندگان اصلی فروش مواد مخدر در دارک وب شد و از سال 2015 تا 2017 به عنوان مدیر ارشد و مدیر سایت Dream Market کار می کرد.

والریوس توسط مقامات ایالات متحده در 31 اوت 2017 دستگیر شد. در واقع او پس از فرود در فرودگاه بین المللی آتلانتا برای شرکت در رقابت جهانی ریش در تگزاس شناسایی و دستگیر شد. پس از دستگیری، مقامات در چمدان وی یک لپ تاپ با اطلاعات کاربری از سایت Dream Market دارک وب یافتند. همچنین بیش از 500000 دلار بیت کوین در اعتبار وی موجود بود و اطلاعات محرمانه ی دیگری نیز در لپ تاپ وی کشف شد. 20 سال زندان برای اقدامات والریوس در نظر گرفته شده و در صورتی که با دولت ایالات متحده همکاری کند دوره زندان او کاهش خواهد یافت. والریوس دومین مدیر وب سایت در دارک وب است که در ماه جاری در ایالات متحده دستگیر شد و به زندان افتاد.