Scythe در ائتلاف ASUS TUF با کولر Kotetsu Mark II
1 min read

Scythe در ائتلاف ASUS TUF با کولر Kotetsu Mark II

شرکت Scythe با پیوستن به ائتلاف ASUS TUF Gaming، کولر Kotetsu Mark II را رونمایی کرد. ائتلاف فوق (ASUS TUF Gaming Alliance) بین ایسوس و سازندگان مادربرد است؛ این ائتلاف به تولید قطعات جانبی و سخت افزارهایی می انجاند که با خط فکری طراحی ظاهری مادربردهای ASUS TUF Gaming در یک راستا قرار گرفته و البته سازگاری آنها نیز با مادربردهای مورد نظر کاملا تائید شده است.

خنک کننده Kotetsu Mark II برای اولین بار در اواخر سال 2017 معرفی شد؛ اینک این کولر با تغییراتی در طراحی ظاهری، برای ائتلاف مادربردهای تی یو اف گیمینگ آماده شده است. Kotetsu Mark II در بخش بالای کولر دارای نشان TUF Gaming است. همچنین رنگ آمیزی زرد در اطراف فن و طراحی چریکی-نظامی کولر نیز یادآور این ائتلاف خواهد بود.

یک رابط 4 پین به منظور اتصال به هدرهای ASUS Aura Sync RGB در مادربردهای ایسوس در نظر گرفته شده است؛ LED های تعبیه شده درون آن، نمای کولر و مادربرد را هر چه بیشتر هماهنگ خواهند کرد. یک عدد فن Kaze Flex با امکان چرخش 300~1200 دور در دقیقه، زدودن حرارت از هیت سینک را عهده دارد است. حداکثر توان گردش هوا توسط این فن، برابر با 16.6~51.17 CFM است. شرکت Scythe همواره تاکید فراوانی بر نویز صوتی داشته و در این مدل نیز حداکثر 24.9 دسی بل صدای اضافی را خواهید شنید. Kotetsu Mark II ASUS TUF Gaming با وزن 645 گرم، آماده نصب بر روی مادربردهای زیبای TUF است.