مایکروسافت سرفیس لپتاپ 2 را با رنگ صورتی روانه بازار چین می کند
1 min read

مایکروسافت سرفیس لپتاپ 2 را با رنگ صورتی روانه بازار چین می کند

شرکت مایکروسافت پیشتر در رویداد 2 اکتبر خود از چند محصول جدید چون سرفیس لپتاپ 2، سرفیس پرو 6، سرفیس استودیو 2 و هدست سرفیس رونمایی کرد. محصولاتی که از طراحی بهبودیافته برخوردار بوده و مدل هایی با سخت افزار ارتقایافته محسوب می شوند.

حال به تازگی ردموندی ها تصمیم گرفتند گزینه رنگی جدیدی برای سرفیس لپتاپ 2 که اخیرا گزینه رنگی مشکی برای آن معرفی شده، در نظر گیرند. این گزینه رنگی صورتیست و تنها برای بازار چین فراهم آمده است. محصول جدید مایکروسافت با حافظه رم ارتقایافته، پردازنده نسل هشتم اینتل، صفحه نمایشی با 3.4 میلیون پیکسل و نسبت کنتراست 1:1500 و عملکرد 85 درصد سریعتر از نسل پیشین معرفی شده است.

گزینه رنگی جدید صورتی بسیار زیبا به نظر رسیده و مشخص نیست آیا ردموندی ها آن را در بازارهای دیگری به جز چین عرضه می کنند یا خیر. بازار چین به دلیل گستردگی آن شرکت های بسیاری را بر آن داشته تا محصولاتی منحصربفرد را در آن عرضه کنند. مایکروسافت نیز یکی از این همین کمپانیهاست که همیشه محصولاتی منحصربفرد را در این منطقه عرضه می دارد.

قیمت پایه سرفیس لپتاپ 2 به 999 دلار می رسد و با صفحه کلید آلکانترایی و طراحی مینیمالیستی توانسته بسیار موردتوجه قرار گیرد. گذشته از آن تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6 نیز با مشخصاتی بزرگ در رویداد 2 اکتبر معرفی شده و با گزینه رنگی مشکی بزودی عرضه خواهد شد.

اختلاف قیمت دو دیوایس تنها 100 دلار است و سرفیس پرو 6 در نسخه پایه تنها 899 دلار قیمت دارد. به گفته مایکروسافت سرفیس لپتاپ 2 عمر باتری 14.5 ساعته ای داشته که در مقایسه با رقبا قادر است مدت زمان طولانی تری در حالت کاربری قرار گیرد. شما می توانید سرفیس لپتاپ 2 و دیگر محصولات جدید مایکروسافت را از طریق فروشگاه مایکروسافت استور پیش خرید کنید.