رونمایی Dell از اولین نمایشگر 49 اینچی ultra-wide با رزولوشن QHD
1 min read

رونمایی Dell از اولین نمایشگر 49 اینچی ultra-wide با رزولوشن QHD

UltraSharp U4919DW اولین نمایشگر 49 اینچی QHD اولترا واید دل است که به بازار عرضه شده است. البته مانیتور جدید دل از جهاتی متفاوت با سایر نمایشگرهای بازار می‌باشد. نمایشگرهای فوق عریض دیگر دارای نسبت صفحه نمایش 32:9 می‌باشند که تنها از رزولوشن عمودی 1080p برخوردار هستند. اما محصول جدید کمپانی Dell زاویه دید بهتر و پیکسل‌های بیشتری را ارائه داده است.

تفاوت مانتیور U4919DW در مقایسه با سایر مانیتورهای فوق عریض با نسبت 32:9 عبارتند از: مانتیور دل، dual QHD و دارای رزولوشن 5120×1440 پیکسل می‌باشد. در کنار رزولوشن صفحه بزرگ این نمایشگر، به لطف انحنای 3800R با تراکم پیکسلی 109 پیکسل بر اینچ و پشتیبانی 100 درصدی sRGB برای دقت رنگ، شما می‌توانید از هر آنچه که در صفحه نمایشگر قابل مشاهده است، لذت ببرید. مانند تمام نمایشگرهای اولترا واید، U4919DW دل هم دارای کابل HDMI، DisplayPort و USB-C است، اما این تمام ماجرا نیست، این نمایشگر همچنین دارای قابلیت KVM (کیبورد، ویدئو و ماوس) نیز می‌باشد.

با استفاده از قابلیت KVM این نمایشگر، قادر خواهید بود به یک سیستم از طریق پورت USB-C و به سیستم دیگر از طریق کابل HDMI / DisplayPort، که اولویت آن با اتصال USB خواهد بود، به طور همزمان دسترسی داشته باشید و با استفاده از نرم‌افزار مدیریت نمایشگر دل و کلیدهای میانبر آن از هر دو سیستم از طریق تجهزات یکسان استفاده کنید. این یک قابلیت بسیار کاربردی برای کاربرانی که از این مانیتور استفاده می‌کنند، خواهد بود، به‌خصوص افرادی که در زمینه‌های اقتصادی، طراحی گرافیکی یا آنالیز داده‌ها فعالیت می‌کنند.

Dell اعلام کرده است که مانیتور UltraSharp U4919DW دارای برچسب قیمت 1599 دلار خواهد بود که اگر بخواهیم منصفانه به آن نگاه کنیم، برای خرید یک نمایشگر، رقم بالایی است. اما اگر قصد خرید یک مانتیور 4K را دارید، محصول جدید دل، از نمایشگر 27 اینچی Acer گران‌تر نخواهد بود.