ترجمه آنی Google Translate به تمام هدفون‌های مجهز به دستیار گوگل اضافه خواهد شد
1 min read

ترجمه آنی Google Translate به تمام هدفون‌های مجهز به دستیار گوگل اضافه خواهد شد

درست است وقتی صحبت از هدفون‌های موجود در بازار می‌شود، Pixel buds گوگل ممکن است بهترین نباشد اما دستیار گوگل این هدفون را قادر به انجام کارهایی مانند ترجمه آنی از طریق گوگل می‌کند که باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

این ویژگی تنها درزمانی در Pixel buds موجود خواهد شد که آن به یک تلفن هوشمند Pixel گوگل متصل شود. روندی که حالا برای تغییر آن برنامه‌ریزی‌ شده است.

گوگل اعلام کرده است که ترجمه آنی حالا برای تمام هدفون‌های بهینه‌شده با دستیار گوگل در دسترس خواهد بود. این کمپانی صفحه پشتیبانی مربوط به Pixel Buds را به‌روزرسانی کرده و گفته است که Google Translate برای همه هدفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی بهینه‌ شده با دستیار گوگل در دسترس خواهد بود. دستیار گوگل در Pixel Buds گوگل فقط برای اندروید موجود است و مستلزم یک دستگاه اندروید بهینه‌شده با دستیار گوگل و اتصال داده می‌باشد.

برای امتحان این قابلیت تنها لازم است به دستیار گوگل در حالی که از دستگاه و یا هدفون خود استفاده می‌کنید جمله "سلام گوگل، کمکم کن صحبت کنم" را بگویید.

در حال حاضر هدفون‌های زیادی مجهز به دستیار گوگل نیستند. فقط تعداد کمی از آن‌ها مانند JBL Everest 710GA ،JBL Everest 110GA ،Bose QuietComfort 35 II ،Sony WH-1000XM2 ،Sony WI-1000X ،OnePlus Bullets و چندی دیگر از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کنند.