تأیید شد: Mi Mix 3 با 10 گیگابایت حافظه رم و پشتیبانی از 5G معرفی می‌شود
1 min read

تأیید شد: Mi Mix 3 با 10 گیگابایت حافظه رم و پشتیبانی از 5G معرفی می‌شود

شیائومی پیش‌تر در خصوص طراحی زمانی معرفی گوشی Mi Mix 3 اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر کرده بود، اما تا دیروز معلوم نبود که این گوشی قرار است چه مشخصاتی داشته باشد. پس از گمانه‌زنی‌های زیاد در رابطه با این گوشی، سرانجام کمپانی چینی دو ویژگی بسیار مهم و بزرگ را در رابطه با می میکس 3 منتشر کرد.

صفحه رسمی شیائومی اسپانیا روز گذشته در فیسبوک اعلام کرد که گوشی Mi Mix 3 اولین گوشی هوشمند در جهان خواهد بود که با نسل آینده شبکه 5G سازگار است. این که گوشی آینده شیائومی اولین دستگاهی خواهد بود که با پشتیبانی از 5G ساخته شده به معنای واقعی شاهکار است. اگرچه پیش از این گوشی Moto Z3 موتورولا در ماه آگوست با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی شده بود، اما تفاوت آنها اینست که گوشی موتورولا نیاز به 5G Moto Mod خواهد داشت که قرار نیست تا سال 2019 معرفی شود.

البته این همه ماجرا نبود، صفحه فیسبوک انگلستان شیائومی نیز در پستی جداگانه اعلام کرده است گوشی Mi Mix 3 اولین گوشی هوشمند با 10 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. البته به احتمال قوی محدودیت‌های در عرضه این نسخه از گوشی در بازار وجود خواهد داشت. بنابراین تمام خریداران در سراسر جهان امکان دریافت نسخه 10 گیگابایتی آن را نخواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌هایی از این گوشی با 6 و 8 گیگابایت حافظه رم نیز عرضه شوند.

پنجشنبه آینده، 25 اکتبر (3 آبان) زمانیست که شیائومی قصد دارد از می میکس 3 به صورت رسمی رونمایی ‌کند. مانند آنچه که در اکثر مواقع در میان کمپانی‌های چینی دیده‌ایم فروش آن برای چندین هفته محدود به بازار محلی خواهد بود و پس از آن، در اواسط نوامبر به بازار جهانی عرضه می‌شود. Mi Mix 3 احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی در دسترس خواهد بود.