واتساپ دو حالت جدید را معرفی کرد
1 min read

واتساپ دو حالت جدید را معرفی کرد

واتساپ در بروزرسانی اخیر خود دو حالت جدید را معرفی و ارائه کرد. این دو حالت جدید با عنوان Silent Mode و Vacation منتشر شده اند و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده اند که در ادامه به معرفی این دو قابلیت جدید خواهیم پرداخت.

قابلیت Silent Mode از امروز در تمامی دستگاه های اندروید منتشر شده است و امکان Mute کردن چت های مختلف را در اختیارتان کاربران قرار می دهد. به این معنی که می توانید نمایش تعداد پیام های هر چت را غیر فعال نمایید. در نتیجه مشخص نیست که چه تعداد پیام باز نشده دریافت کرده اید. اکنون این قابلیت به طور پیشفرض فعال است و می توانید از طریق Settings این تنظیمات را تغییر دهید. این قابلیت هنوز در اختیار کاربران iOS قرار ندارد.

قابلیت Vacation نیز به زودی منتشر خواهد شد که این قابلیت چت های بایگانی شده را مخفی می کند و هرگز نمایش نخواهد داد. این قابلیت برای گروه های خانوادگی یا افراد مزاحم بسیار کاربردی خواهد بود. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که این قابلیت چه عملکردی خواهد داشت اما قطعا کاربردی و مفید خواهد بود. واتساپ همپای دیگر رقبا و پیامرسان ها، قابلیت ها و بروزرسانی های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.