فروش 3 میلیون نسخه از بازی Tekken 7
1 min read

فروش 3 میلیون نسخه از بازی Tekken 7

شرکت Bandai Namco یکی از ناشرین بزرگ صنعت بازیهایی ویدئویی شناخته می شود که به تازگی آمار فروش برخی عناوین خود را اعلام کرد. از جمله آنها باید به بازی Tekken 7 پرداخت که عنوانی مبارزه ای سه بعدی و محبوب است و تاکنون به فروش 3 میلیون نسخه ای دست یافته است.

این خبر توسط Katsuhiro Harada تهیه کننده و کارگردان سری بازی Tekken در صفحه رسمی توییتر آن منتشر شد. مجموع فروش سری بازیهای Tekken به بیش از 47 میلیون نسخه می رسد که در مقایسه با Street Fighter با فروش 45 میلیون نسخه ای عنوانی پرفروش تر و محبوب تر شناخته می شود.

سری بازیهای مبارزه ای Tekken از عناوین محبوبی هستند که هر چند سال شاهد انتشار نسخه ای از آن هستیم. بازی موردبحث یعنیTekken 7 یکی از جدیدترین عناوین این سری بوده که سال های قبل معرفی شد و در ابتدا نیز وارد بازار ژاپن شده است.

شرکت باندای نمکو عناوین مبارزه ای مختلفی داشته و می توان به Dragon Ball FighterZ و SoulCalibur VI پرداخت. اخیرا فصل دوم بازی Tekken اعلام شد که در آن شخصیت هایی چون Anna Williams, Lei Wulong و Negan از The Walking Dead حضور دارند و شخصیت های جدیدی محسوب می شوند.

انتظار می رود شرکت باندای نمکو بزودی نسخه جدید سری بازیهای Tekkenرا با بهبود کیفیت گرافیکی و حضور شخصیت های جدید معرفی کند. پیشتر نیز اعلام شد این شرکت مسئول عرضه بازی سایبرپانک 2077 استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد در قاره اروپاست. بازی که شرکت وارنر نیز آن را در کشور ایالات متحده عرضه خواهد کرد و در هر منطقه ای ناشر مستقلی دارد.

شرکت باندای نمکو در تلاش است آی پی های جدیدی را به لیست بازیهای خود بیافزاید و میزان فروش را دوچندان سازد.