چگونه 6 هزار زامبی با 60 فریم در ثانیه پردازش و رندر می شوند!
1 min read

چگونه 6 هزار زامبی با 60 فریم در ثانیه پردازش و رندر می شوند!

بازی Black Masses به عنوان یکی از برترین بازی های جهان باز، در بخش زامبی ها حسابی سر و صدا کرده است. اما دلیل این معروفیت آن در چیست؟ همانطور که می دانید که کنترل شخصیت و کاراکترهای یک بازی، خصوصا در تعداد زیاد، بار پردازشی سنگینی را متوجه CPU کرده و موتورها شدیدا با آن درگیر هستند. در ادامه شما ویدئویی را خواهید دید که به طور خاص، به این بخش مهم از بازی Black Masses پرداخته است. استدویوی Brilliant Game به شما نشان میدهد که چگونه 6000 زامبی با سرعت 60 فریم در ثانیه پردازش و رندر می شوند!