تماشا کنید: شاهکار هنرمند کره‌ای – از صفر تا Ghost In The Shell
1 min read

تماشا کنید: شاهکار هنرمند کره‌ای – از صفر تا Ghost In The Shell

ماه اکتبر همانطور که برای تکنولوژی دوستان به دلیل معرفی جدیدترین گجت‌های دیجیتال اهمیت دارد، از جهات دیگر برای هنرمندان و علاقمندان این رشته هم هیجان انگیز است. در این ماه هنرمندان در سراسر جهان طرح‌های آنلاین سنتی خود را با یکدیگر و مردم به اشتراک می‌گذارند.

در این میان، یک هنرمند کره‌ای، با نام Kim Jung Gi یک ویدئو از خود منتشر کرده است که در آن، او در یک تابلوی بزرگ تمام صحنه Ghost in the Shell را به تصویر می‌کشد. نکته جالب در خصوص این اثر هنری اینست که کیم بدون هیچ خطوط اولیه و یا مرجعی این نقاشی را خلق می‌کند. او برای پیاده‌سازی آن فقط از ذهن خود کمک می‌گیرد، دست به قلم می‌شود و تمام. البته او یک هنرمند تازه‌کار نیست و پیش از این برای خلق آثار مشابهی اینچنینی به شهرت رسیده بود. او توانایی بی‌نظیری در این دارد که نقاشی خود را به طور کامل و بسیار دقیق ذهنی و بدون نگاه کردن به جایی بکشید.

Kim Jung Gi برای اولین بار است که در نمایشگاه Art Whino Gallery ایالات متحده به صورت انفرادی نمایشگاه برگزار کرده و در همین نمایشگاه بود که او چنین شاهکاری را خلق کرد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم این ویدئوی تایم‌لپس جالب از نقاشی Ghost In The Shell را تماشا بفرمایید: