انتشار نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive
1 min read

انتشار نسخه رایگان بازی Counter-Strike: Global Offensive

بعید است که PC گیمر باشید و تا به حال بازی کانتر را بر روی سیستم خود نصب نکرده باشید. این بازی اولین بار در سال 1999 منتشر شد و حالا نسخه متفاوتی از آن مانند کاندیشن زیرو، سورس و گلوبال آفنسیو تولید شده است. در هر حال اگر طرفدار این بازی نوستالژیک هستید، خبر خوب اینست که کمپانی توسعه دهنده این بازی، یعنی Valve تصمیم گرفته است تا نسخه رایگانی از بازی Counter-Strike: Global Offensive را منتشر کند. که در آن کاربران می توانند در برابر دشمنان خود که رقبایی با هوش مصنوعی هستند، بازی کنید. شما همچنین می توانید مسابقات رقابتی با کامپیوتر (PvE) نیز داشته باشید. البته اگر به نسخه آنلاین این بازی و مسابقه با دیگر کاربران به طور همزمان (PvP) علاقه دارید، باید نسخه کامل آن را که پولی است تهیه کنید.

البته CS: GO احتمالاً در آینده با تخفیف در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین می توانید برای مدتی از نسخه رایگان بازی لذت ببرید و پس از آنکه با تخفیف قیمت آن پایین آمده، نسخه پولی را خریداری کنید. با وجود نسخه رایگان بازیکنان تازه وارد بازی اول با نقشه های مختلف بازی، اسلحه ها، نوع تیراندازی، قدرت آنها و کلیه آیتم های بازی آشنا شوند و آنها را در محیطی آرام امتحان کنند، و اگر در نهایت جذب این بازی شدند و مهارت لازم را کسب کردند، سپس به فکر تهیه نسخه آنلاین که 14.99 دلار قیمت دارد باشند. در نسخه پولی بازی امکان رتبه بندی، امتیاز، خرید پوسته و اسکین برای بازیکن و اسلحه، بازی آنلاین، بازی با دوستان و.. وجود خواهد داشت.

شما می توانید کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو را در Xbox One، PC، مک و لینوکس بازی کنید. این بازی در فروشگاه استیم موجود است و امکان بازی رایگان و تک نفره در آن وجود دارد. برای دریافت نسخه رایگان بازی بر روی لینک کلیک کنید.