کارت گرافیک های ارزان قیمت GeForce RTX: یک خبر تکان دهنده!
1 min read

کارت گرافیک های ارزان قیمت GeForce RTX: یک خبر تکان دهنده!

کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti که به تازگی از سوی انویدیا، در کنار 2 مدل پایین تر معرفی شده است، امروز با قیمتی در حدود 1300 دلار به فروش می رسد که تفاوت قیمت بین مدل های سفارشی و Founders Edition آن ناچیز است. در این میان یک اقدام انفجاری از شرکت آمریکایی EVGA، این روزها در دنیای سخت افزار سر و صدا به راه انداخته است.

این شرکت یک کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti با نام EVGA RTX 2080 Ti Black Edition Gaming را در بخش فروش آنلاین وب سایت خود، با قیمت 999 دلار برای پیش خرید قرار داده است. حتی 200 دلار کمتر از نمونه مرجع انویدیا. این کارت گرافیک دارای PCB رفرنس یا مرجع بوده و از تمامی فرکانس های مرجع برخوردار است. با این وجود یک کولر سفارشی با 2 عدد فن برای آن در نظر گرفته شده است.

کارت گرافیک EVGA RTX 2080 Ti Black Edition Gaming با ابعاد 114 میلی متر در 269 میلی متر، دارای فرکانس افزایشی 1545 مگاهرتز است. این محصول به همراه تراشه های 14 گیگابیتی حافظه، تنها 999 دلار قیمت دارد. هر چند که تاریخ دقیق عرضه روشن نیست، اما می توان امیدوار بود که کمپانی های سازنده کارت گرافیک مدل های فوق را حتی با قیمت کمتر از سری FE راهی بازار سازند!