سخت افزارهای Team Group برای مادربردهای ASUS TUF Gaming
1 min read

سخت افزارهای Team Group برای مادربردهای ASUS TUF Gaming

شرکت Team Group نیز با محصولات جدیدی، به ائتلاف ایسوس (ASUS TUF Gaming Alliance) پیوست. سالید درایو های T-FORCE DELTA TUF Gaming RGB با ظاهر و رنگ آمیزی سازگار با مادربردهای ASUS TUF، بار دیگر معرفی شده اند. SSD هایی که از دیودهای LED RGB بهره برده و نمای زیبایی را برای هر چه بیشتر، درخشان کردن کیس شما به همراه دارند. این محصولات بر روی بدنه دارای دیودهای RGB هستند که از بیش از 16 میلیون رنگ (به گفته شرکت) پشتیبانی می کند.

فناوری LED RGB آنها با تکنیک ASUS Aura مادربردها سازگاری کامل دارد. T-FORCE DELTA TUF Gaming RGB ها با اینترفیس SATA III سازگار بوده و در حداکثر سرعت خود برای وضعیت های خواندن و نوشتن، به سرعت 560 مگابایت در ثانیه خواهند رسید. ضخامت سالید های جدید T-Force Delta RGB به 9.5 میلی متر می رسد که عملا استفاده از آنها را تنها برای کامپیوترهای PC میسر می سازد. این محصولات در ظرفیت های 250 گیگابابت، 500 گیگابایت و 1 ترابایت تولید خواهند شد. خروجی LED های محصول دارای هدر 5 ولتی است که نیروی کار بدون تکنیک Sync را تامین کرده و برای اتصال به مادربردهای ASUS TUF، بخش نیرو تا 12 ولت را دریافت خواهد کرد. شایان ذکر است که سالید درایوهای T-Force Delta RGB از تراشه های نیمه هادی 3D NAND بهره می برند.

دومین سری محصولات T-FORCE DELTA TUF Gaming RGB نیز شامل ماژول های رم DDR4 است که آنها نیز در نگاه اول، با ظاهر مادربردهای TUF GAMING سازگار هستند. تست های سازگاری این رم ها با تمامی مدل های TUF GAMING تائید شده و آنها نیز دارای دیودهای LED RGB هستند که با ASUS Aura Sync نیز سازگار هستند.