باگ خنده‌داری که ناچ پیکسل 3 XL در گوشی ایجاد می‌کند
1 min read

باگ خنده‌داری که ناچ پیکسل 3 XL در گوشی ایجاد می‌کند

پیکسل 3 XL گوگل احتمالاً یکی از زشت‌ترین بریدگی‌های بالای نمایشگر را در میان گوشی‌های هوشمند دارد که حالا گرفتار یکی از خنده‌‌دارترین باگ‌های تاریخ نیز شده است. تعدادی از کاربران Pixel 3 XL گزارش داده‌اند که در هنگام کار با این گوشی یک ناچ دیگر در صفحه ظاهر می‌شود، منتها این بار در سمت راست گوشی. این یکی از عجیب‌ترین و در عین حال خنده‌دارترین باگ‌هایی است که در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند آن را تجربه کرده‌اند و بدون شک این موضوع در آینده‌ای نزدیک سوژه طنزپردازی کمپانی‌های رقیب خواهد شد (اگر تا الان نشده باشد!).

احتمالاً شما هم مانند ما زمانی که تصویر بالا را دیدید فکر کردید که این موضوع فقط یک شوخی است. اما این باگ واقعی است و توسط چندین کاربر در شبکه‌های اجتماعی متفاوت گزارش شده است. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که دلیل اصلی بروز این مشکل چیست، اما احتمال می‌رود که پس از چرخش گوشی از حالت پرتره به لنداسکیت و برعکس، Pixel 3 XL گوگل فقط کمی گیج شده باشد.

UrAvgConsumer یکی از کاربرانی است که در توئیتر خود با حالتی طنز اعلام کرده ناچ پیکسل او رشد کرده و یکی دیگر تولید شده است (تصویر پایین).

خبر خوب اینست که تمام کاربرانی که مشکل فوق را گزارش داده بودند، اعلام کردند که پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه ناچ دوم غیب شده است و این یعنی ایراد مورد نظر دائمی نیست. ناچ پیکسل 3 اکس‌ال یکی از بزرگترین‌ها در مقایسه با رقیبان است و این یعنی کسی که اقدام به خرید این گوشی کرده است، خودش را قانع کرده که این ناچ باعث آزار او نخواهد شد، اما اینکه حالا آنها چه احساسی به بریدگی بالای نمایشگر گوشی جدید خود دارند، مسلماً حس خوبی نیست.

گوگل پس از پخش این خبر اعلام کرده است که از مشکل عجیب آگاهی دارد و به زودی آن را برطرف خواهد کرد.