پهپاد جدید Mavic 2 Enterprise دی‌جی‌آی معرفی شد
1 min read

پهپاد جدید Mavic 2 Enterprise دی‌جی‌آی معرفی شد

شرکت چینی دی جی آی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده پهپاد دانست. در حالی که اخیرا شاهد رونمایی از پهپاد جدید و حرفه ای Mavic 2 بودیم، حال نوبت به رونمایی از یک مدل جدید دیگر از این سری به نام Mavic 2 Enterprise رسیده است.

گفته می شود پهپاد جدید برای اهداف صنعتی در نظر گرفته شده و یک وسیله سرگرمی نخواهد بود. بنابراین Mavic 2 Enterprise از دوربین باکیفیت تری بهره می برد تا بتواند در زمینه صنعتی بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.

برخلاف پهپادهای DJI Matrice که کمی گران هستند، Mavic 2 Enterprise یک مدل اقتصادی تر برای کسب و کارهای کوچک است که تمامی ویژگی های DJI Matrice برای آن در نظر نگرفته شده و از این رو قیمت کمتری پیدا کرده است.

DJI سعی داشته با عرضه محصولات مختلف، نظر مشتریان گوناگونی را جلب کند. مشخصات قابل توجهی برای پهپاد صنعتی Mavic 2 Enterprise در نظر گرفته شده که می توان به دوربینی بهبودیافته نسبت به نسخه اصلی، طراحی صنعتی و چندی دیگر اشاره داشت.

به گفته دی جی آی، Mavic 2 Enterprise به دوربین 12 مگاپیکسلی 3 محور مجهز است که با قابلیت زوم دو برابری اپتیکال و سه برابری دیجیتال می تواند سوژه را با وضوح و شناسایی دقیق تصویربرداری کند. DJI می گوید این مدل برای عملیات جستجو یا بازرسی می تواند گزینه مناسبی محسوب شود و با سرعت حرکتی بالا، دوام شارژ قابل توجه و کیفیت تصویربرداری مطلوب، مناسب باشد.

پهپاد جدید دی جی آی علاوه بر این از لوازم جانبی ماژولاری چون نورافکن، اسپیکر، فلاش بنفش و غیره برخوردار است. یکی از قابلیت های ایمنی این درون AirSense DJI نام داشته که در صورت نزدیک شدن هواپیمایی به آن خبر می دهد. در بحث قیمت گذاری Mavic 2 Enterprise با قیمت 2000 دلار عرضه خواهد شد.