هواوی فنلاند گوشی‌های میت 20 پرو مشکل‌دار را تعویض می‌کند
1 min read

هواوی فنلاند گوشی‌های میت 20 پرو مشکل‌دار را تعویض می‌کند

اگر خبرهای چند روز گذشته وب‌سایت سخت‌افزار را نخوانده‌اید، احتمالاً در جریان مشکلی که برای صفحه‌نمایش گوشی‌های میت 20 پرو هواوی اتفاق افتاده نیستید. نمایشگر این گوشی در شرایط متفاوت یک نور سبزرنگی از خود منتشر می‌کند که این موضوع اعتراض کاربران را به همراه داشته است. تا امروز تنها مقام نسبتاً رسمی که در خصوص مشکل ایجاد شده، اظهار نظر کرده بود، مدیر انجمن هواوی در انگلستان بود. اما امروز مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات این کمپانی در رابطه با مساله نمایشگر میت 20 پرو اینگونه توضیح داد:

ما مدت زمانی زیادی است که در حال تحقیق برای پیدا کردن دلیل مشکل سبز شدن بخش کوچکی از گوشی‌ها در بعضی از کشورها هستیم. در فنلاند اگر گوشی کاربران صفحه نمایش خرابی دارد، می‌توانند بدون پرداخت هزینه آن را تعویض کنند.

به نظر می‌رسد که هواوی فنلاند مسئولیت خود را پذیرفته و قبول کرده که دستگاه‌هایی که دچار مشکل هستند را تعویض کند. علاوه‌براین یکی از صاحبان گوشی میت 20 پرو در انجمن هواوی در انگلستان گفته است که به یکی از مراکز پشتیبانی این کمپانی رفته و با کارکنان آنها صحبت کرده است. آنها گفته‌اند که از مشکل این گوشی آگاهی دارند و دستگاه‌هایی که دارای این مشکل باشند را بدون هیچ سوالی تعویض خواهند کرد. او همچنین به دیگر کاربران هشدار داده است که اگر مراکز خدمات از به شما پیشنهاد تعمیر گوشی را دادند، قبول نکنید و از آنها تقاضای یک گوشی سالم دیگر بکنید.

از آنجاییکه به نظر می‌رسد کاربران زیادی درگیر این موضوع هستند، انتظار میرود که هواوی به طور رسمی وارد عمل شود و مشکل پیش آمده را برطرف کند. 2 روز پیش بیانیه‌ای با این عنوان منتشر شد که "میت 20 پرو از یک صفحه‌نمایش OLED انعطاف‌پذیر به همراه با جزئیات ویژه طراحی لبه‌های خمیده برای بالا بردن تجربه بصری در دست گرفتن راحت می‌باشد. این موضوع ممکن است منجر به تغییرات رنگی جزئی در زمان نگاه کردن به گوشی از زوایای مختلف شود.در شرایط بسیار کم نور، زمانیکه روشنایی صفحه‌نمایش بسیار پایین است و یا زمانیکه از تصاویر پس‌زمینه تاریک استفاده می‌شود، این تفاوت‌ها می‌تواند اغراق آمیز باشد. اگر این موضوع بر روی استفاده عادی شما از دستگاه تأثیر می‌گذارد، با گوشی خود را به مرکز خدمات پشتیبانی مراجعه کنید." با وجود آنکه تصور می‌شد این بیانیه رسمی باشد، اما پس از گذشت مدت زمان کمی مدیر انجمن هواوی در انگلستان عنوان این بیانیه رسمی نبوده و خودشان آن را منتشر کرده‌اند.