سامسونگ به‌زودی از سری جدید گوشی‌های هوشمند “Galaxy M” رونمایی می‌کند
1 min read

سامسونگ به‌زودی از سری جدید گوشی‌های هوشمند “Galaxy M” رونمایی می‌کند

گزارشات جدید حاکی از آنست که سامسونگ در حال توسعه سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند است. این سری قرار است که گلکسی M نام‌گذاری شود. طبق این اطلاعات غول کره‌ای دنیای تکنولوژی قصد دارد تمامی گوشی‌های هوشمند خود را به چهار دسته تقسیم کند: Galaxy S، Galaxy Note، Galaxy A و Galaxy M. بدین ترتیب گوشی‌های سری گلکسی ام خانواده کهکشانی‌های پایین‌رده و میان‌رده را دربر خواهد گرفت.

چنانچه سامسونگ این تصمیم خود را عملی سازد، گوشی‌های سری Galaxy J، Galaxy On و Galaxy C ادغام شده و از این به بعد با نام گلکسی ام عرضه خواهند شد. سری جدید شامل گوشی‌های ارازن قیمت و اقتصادی خواهد بود، البته تعدادی از آنها با صفحه‌نمایش‌های AMOLED نیز عرضه می‌شوند.

گلکسی M20 و M30 اولین اعضای خانواده Galaxy M

دو گوشی گلکسی M20 و گلکسی M30 طبق گزارشات، اولین گوشی‌ها از سری جدید خواهند بود که گلکسی ام20 دو میزان حافظه، 32 و 64 گیگابایت و گلکسی ام30 با دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هر دو گوشی با پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه خواهند شد. البته ممکن است بسته به بازاری که این گوشی‌ها عرضه می‌شوند، مدت تک سیم‌کارته نیز تولید شود.

سامسونگ به احتمال بسیار قوی، گوشی‌های سری گلکسی M را با قیمت بسیار چالشی برای در بازار عرضه خواهد کرد. کره‌ای در بازار گوشی‌های میان‌رده دو رقیب سرسخت چینی، یعنی هواوی و شیائومی را پیش رو دارند که گوشی‌هایی با سخت‌افزار بسیار خوب را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌دهند. با این حال، هنوز هیچ توضیحی در خصوص قیمت گوشی‌های سری گلکسی M و اینکه اصلاً آنها چه زمانی معرفی و در بازار در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، به میان نیامده است. از همین رو، می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که خبر فوق در حد شایعه باشد و سامسونگ با همان روال سابق گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده خود را به بازار عرضه کند.