طراحی فراری 8E8Hyperspeed این گونه خواهد بود
1 min read

طراحی فراری 8E8Hyperspeed این گونه خواهد بود

دو سال از معرفی 812 Superfast به عنوان جانشین F12 Berlinetta نمی گذرد و هر دو این سوپراسپرت های شرکت ایتالیایی در نوع خود یک درنده خیابانی هستند که کمتر خودرویی می تواند به رقابت با آنها بپردازد.

اگرچه مدت زمان کوتاهی می گذرد، اما از هم اکنون نیز ایتالیایی به فکر یک جایگزین دیگر هستند که در مقایسه با رقبا عملکرد بهتری داشته و یک جانشین برجسته و ارزشمند محسوب می شود. تاکنون شایعات محدودی پیرامون خودرو آینده فراری منتشر شد و گفته می شود این اتومبیل 8E8Hyperspeed نام داشته و به تازگی طرح هایی مربوط به آن آشکار شده که چهره تهاجمی تری در مقایسه با دو مدل پیشین دارد.

به تازگی Sang-Hyuk Ahn یک فارغ التحصیل رشته طراحی از مرکز طراحی کالج Pasadena کالیفرنیا، طرح هایی از جانشین 812 Superfast موسوم به 8E8Hyperspeed ارائه داده و خودرو را یک جانشین قابل توجه خوانده است.

باتوجه به طراحی های ارائه شده، جانشین سوپراسپرت های فراری جذاب تر از قبل است و می تواند نظر طرفداران را به خود جلب کند. البته همانطور که گفته شد این طراحی توسط یکی از هنرمندان طراحی انجام شده و در این بین ممکن است تفاوتی با نسخه اصلی که توسط فراری ارائه می شود، متفاوت باشد.

همیشه هنرمندان پیش از عرضه محصولی طرح دیجیتالی یا رندری ارائه می دهند که رسمی و دقیق نیست اما می تواند تصوری از محصول موردنظر در آینده دهد. فراری 8E8Hyperspeed نیز چنین مدلی محسوب شده و می توان انتظارات بسیاری در بحث طراحی و مشخصات فنی داشت.

شایعات می گویند جانشین Superfast می تواند در مدل هیبریدی نیز عرضه شود و مشتریان با یک مدل پلاگین هیبریدی رو به رو شوند. بنابراین نیاز است فراری پیشرانه قدرتمندتر از 12 سیلندر بهره گیرد.

مدل فعلی سوپرفست از پیشرانه 6.5 لیتری 789 اسب بخاری بهره می برد و در کمتر از 2.9 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می رسد. همچنین قادر است به سقف سرعت 340 کیلومتربرساعت دست یابد. با تمام این تفاسیر فراری برنامه های بزرگی برای جانشین سوپرفست 812 داشته و احتمالا خودرو موردبحث با پیشرانه ای بیش از 900 اسب بخار معرفی شود.

بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.