کارت گرافیک های AMD را برای بهبود عملکرد آپدیت کنید
1 min read

کارت گرافیک های AMD را برای بهبود عملکرد آپدیت کنید

همانطور که می دانید، AMD و NVIDIA به تازگی درایورهای جدید گرافیکی خود را در حالی منتشر کرده اند که این روزها تب و تاب رقابت بین آنها به شدت بالا گرفته است؛ از سویی کارت گرافیک های جدید GeForce RTX 20 و از سوی دیگر کارت گرافیک های میان رده AMD را داریم. در روزهای اخیر به انتشار درایور کارت گرافیک های NVIDIA پرداخته و اینبار دارندگان کارت گرافیک های AMD را تشویق به بروزرسانی درایور می کنیم.

شرکت AMD در برنامه AMD Radeon Adrenalin 18.11.1 بهبودهایی را ترتیب داده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. بهبودهای پرفورمنس این درایور تماما متوجه بازی های Hitman 2, Battlefield V و Fallout 76 شده است. بسیاری از بهبودهای فوق به کارت گرافیک Radeon RX 580 باز می گردد. به عنوان مثال در بازی Hitman 2 شاهد 3 درصد بهبود عملکرد (در رزولوشن FHD) به نسبت درایور پیشین خواهیم بود.

بازی Battlefield V نیز با 8 تا 9 درصد بهبود، در کارت گرافیک های Radeon RX 580 و RX Vega 64 اجرا خواهد شد. کارت گرافیک های میان رده AMD با امکان رندر در دقت FHD، بهبودهای گسترده ای را دریافت کرده و افزایش عملکرد در کتابخانه DirectX 12 و پایان دادن به کرش های برخی مدل های AMD در Windows 10 پس از آپدیت اکتبر نیز مد نظر قرار گرفته است. به هر حال به دارندگان کارت گرافیک های AMD توصیه می کنیم که برای اجرای بازی های جدید، این درایور را دریافت نمایند.

دریافت درایورهای AMD