تماشا کنید: اولین تیزر تریلر از انیمیشن Toy Story 4
1 min read

تماشا کنید: اولین تیزر تریلر از انیمیشن Toy Story 4

بیش از 20 سال از زمانی که فیلم اصلی Toy Story (دنیای اسباب‌بازی) بر روی پرده‌های سینما اکران شد، می‌گذرد. حالا این انیمیشن محبوب دوباره بازگشته است. شخصیت‌های اصلی این فیلم وودی (با صدای تام هنکس)، باز لایتیر (تیم آلن) و جسی (جوان کیوسک) همگی دور یک دایره جمع شده‌اند و کاور آهنگ “Both Sides Now” جانی میچل توسط جودی کالینز در حال اجرا است که ناگهان شخصیت تازه وارد همه چیز را به هم می‌زند. Forky نام این شخصیت است.

تونی هیل که متخصص بازی در نقش‌های غلط است، صداگذاری شخصیت فورکی را بر عهده خواهد داشت؛ چنگال یک بار مصرفی که در میان اسباب‌بازی‌ها گیر افتاده و اصرار دارد که ثابت کند یک اسباب بازی نیست. تونی هیل پیش از این در سریال “Veep” نقش گری والش را بازی کرده و در Arrested Development نقش باستر بلوث را ایفا می‌کند. در Toy Story 3 دیدیم که اسباب‌بازی‌های اندی به دختر کوچولوی داستان، بانی رسید و حالا آنها در کنار فورکی تصمیم دارند که قسمت چهارم این انیمیشن را رقم بزنند.

Toy Story 4 اولین محصول شرکت پیکسار پس از 31 دسامبر، زمانی خواهد بود که John Lasseter مدیرعامل پیکسار و استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی، این شرکت را ترک خواهد کرد. جاش کولی یکی از نویسندگان انیمیشن “Inside Out” کارگردانی Toy Story 4 را برعهده خواهد گرفت و نویسندگی این انیمیشن بر عهده استفنی فولسوم خواهد بود. Toy Story 4 قرار است که در تاریخ 21 ژوئن 2019، یعنی آخرین روز از خرداد ماه سال 1398 به روی پرده سینماها برود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم اولین تیزر تریلر از انیمیشن Toy Story 4 را تماشا کنید و نظرات خود را راجع به این انیمیشن خاطره انگیز با ما در میان بگذارید.