پروژه جدید نینجا تئوری سال 2019 رونمایی می شود
1 min read

پروژه جدید نینجا تئوری سال 2019 رونمایی می شود

شرکت مایکروسافت پیشتر استودیو مطرح نینجا تئوری را به عنوان سازنده بازی هلبلد خریداری کرد تا روی پروژه انحصاری ایکس باکس مشغول به کار شود. اما به نظر می رسد این استودیو در حال حاضر روی پروژه جدید انحصاری مایکروسافت مشغول کار است و ردموندی ها این بازی را در سال 2019 رونمایی می کنند.

تاکنون جزئیات خاصی پیرامون این بازی فاش نشده و حتی مشخص نیست چه سبک و ساختاری دارد. در XO18 مایکروسافت به بازی تازه نینجا تئوری اشاره کرد اما جزئیاتی را جهت لو نرفتن داستان ارائه نداد. جولیا هاردی و فیل اسپنسر به صحبت درباره بازی آینده استودیو نینجا تئوری پرداختند و آن را یک عنوان قابل توجه دانستند.

البته علاوه بر نینجاتئوری استودیوهای دیگری نیز مشغول توسعه بازی هستند اما در XO18 مکزیکوسیتی مایکروسافت به بازی این استودیو پرداخته شد. استودیو موردبحث علاوه بر Hellblade: Senua’s Sacrifice عنوان DMC: Devil May Cry را در کارنامه خود دارد و از این رو خرید آن توسط ردموندی ها می تواند گام مثبت مایکروسافت در جهت توسعه بازیهای فرست پارتی باشد.

مایکروسافت استودیوهای متعددی در زمینه ساخت بازیهای انحصاری نداشته و سال جاری با اعلام خرید استودیوهای موفقی همچون نینجاتئوری نشان داد که می خواهد بازیهای بزرگی برای کنسول بازی خود توسعه دهد. از زمانی که شرکت ردموندی خبر خرید این استودیو را اعلام کرد بسیاری از طرفدارن سخت در انتظار انتشار جزئیات بیشتری پیرامون پروژه جدید نینجاتئوری هستند و انتظار دارند کمپانی مایکروسافت به عنوان پشتیبان مالی این استودیو کمک بزرگی در ساخت عنوان آینده کرده و شاهد یک بازی AAA باشیم.

فیل اسپنسر درباره پروژه بعدی استودیو بریتانیایی نینجاتئوری اظهار داشت که طرفداران برای کسب اطلاعات کافی باید تا سال 2019 به انتظار بنشینند و در سال جاری اخباری دردسترس قرار نخواهد گرفت. او درباره پروژه بعدی نینجاتئوری به هیجان انگیز بودن بازی پرداخت و اظهار داشت من نمی توانم تا سال آینده برای معرفی این بازی صبر کنم اما ناچار هستم تا سال آینده طرفداران را در انتظار باقی بگذاریم.

این گفته اسپنسر تایید می کند ردموندی ها در کنار نینجاتئوری بریتانیایی خود را برای معرفی یک بازی لذت بخش در سال 2019 آماده می کنند و انتظار می رود سبک مورداشاره نزدیک به عناوین گذشته باشد. باتوجه به سبک عناوین گذشته نینجاتئوری، توسعه یک عنوان انحصاری و موفق در این سبک می تواند فروش ایکس باکس وان را با فروش بالایی رو به رو سازد.