بازی جذاب و هیجان انگیز “نون بیار کباب ببر” در گوشی های هوشمند
1 min read

بازی جذاب و هیجان انگیز “نون بیار کباب ببر” در گوشی های هوشمند

بازی "نون بیار کباب ببر" یکی از بازی های محبوب ما ایرانیان است که بدون هیچ امکاناتی و در هر زمان و مکانی می توانیم با اطرافیان و دوستانمان این بازی را انجام دهیم. اما بازی نون بیار کباب ببر تبعاتی دارد و آن هم قرمز شدن و درد گرفتن دست ها خواهد بود. در نتیجه چه بهتر که این بازی را به روشی انجام دهیم که تبعاتی را به همراه نداشته باشد. نکته ی جالب این است که این بازی فقط مختص ما ایرانی ها نیست و مردم دنیا نیز با این بازی آشنایی دارند به همین دلیل این بازی به صورت اپلیکیشن موبایل ساخته شده است و در ادامه قصد داریم تا به معرفی بازی دو نفره ی نون بیار کباب ببر یا Red Hands بپردازیم.

این بازی که با عنوان Red Hands منتشر شده یک بازی دو نفره بوده که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در واقع شما برای بازی حتما باید دو نفر باشید و برای شروع بازی باید دست مورد نظرتان را انتخاب نمایید. سپس یکی از بازیکن ها به صورت تصادفی باید حمله کند و دیگری باید جا خالی دهد تا ضربه نخورد. شما تا سه بار می توانید به صورت خطا جا خالی دهید و پس از 3 بار دستتان بسته می شود و حتما باید یک ضربه از حریف مقابل بخورید. هر کس که در طول بازی 10 ضربه از حریفش بخورد دستش کاملا قرمز خواهد شد و بازنده محسوب می شود. این بازی خیلی جذاب و سرگرم کننده خواهد بود و سعی کنید بازی Red Hands را با صدای بلند انجام دهید تا صدای ضربات را بشنوید. این بازی از آسیب دیدن و قرمز شدن واقعی دست جلوگیری خواهد کرد ولی در عین حال حس واقعی نون بیار کباب ببر را منتقل می کند.

بازی Red Hands همانطور که از نامش پیداست هدفش قرمز کردن دست حریف مقابل است. این بازی جالب برای کاربران اندروید و iOS منتشر و ارائه شده است در نتیجه تمامی کاربران می توانند از این بازی بهره ببرند. تاکنون بیش از 10 میلیون کاربر اندرویدی، این بازی را دانلود و نصب کرده اند. شما هم می توانید Red Hands را از طریق مایکت دانلود کنید و با دوستانتان در هر زمان و هر مکانی نون بیار کباب ببر بازی کنید.