رویداد 14 آذر HMD Global تائید شد: احتمال رونمایی از نوکیا 8.1 در دبی
1 min read

رویداد 14 آذر HMD Global تائید شد: احتمال رونمایی از نوکیا 8.1 در دبی

سال 2018 برای کمپانی فنلاندی HMD سالی بسیار شلوغ و پر ترافیک بود. رویدادهای سخت افزاری متعددی توسط این کمپانی برگزار شد و گوشی های هوشمند متنوعی با برند نوکیا رونمایی شدند. استارت کار HMD با برند نوکیا بسیار خوب و امیدوار کننده بود و حالا این شرکت اولین سال خود با نوکیا را با یک رویداد مهم در آخرین ماه از سال میلادی جاری پشت سر خواهد گذاشت. HMD زمان برگزاری کنفرانس بعدی خود را با انتشار یک پوستر رسما اعلام کرده و بر اساس اطلاعات درج شده در این پوستر، رویدادی در تاریخ 5 دسامبر برابر با 14 آذر ماه در دبی برگزار خواهد شد.

Juho Sarvikas، رئیس اداره محصولات HDM Global با انتشار یک تصویر تبلیغاتی به همراه هشتگ #ExpectMore در صفحه توییتر خود زمان کنفرانس بعدی این کمپانی را تائید کرده است. در حالی که هنوز به طور قطعی مشخص نیست که چه محصولی در رویداد 5 دسامبر شرکت HMD رونمایی خواهد شد، در تیزر منتشر شده نشانه هایی از یک گوشی هوشمند را میبینیم که به نظر، نوکیا 7.1 است که احتمالا بعد از گذشت زمانی کوتاه از این رویداد، روانه بازار ایالات متحده امارات خواهد شد.

ماه گذشته بود که HMD از گوشی هوشمند نوکیا 7.1 رونمایی کرد و در وب سایت نوکیا و منطقه امارات قرار گرفته است اما بعید است که کمپانی فنلاندی صرفا برای عرضه گوشی معرفی شده در یک کشور، کنفرانسی برگزار کند. در عوض انتظار میرود که شاهد رونمایی محصولی کاملا جدید باشیم. نوکیا 8.1 محتمل گزینه برای معرفی شدن است و اگر اطلاعات فاش شده اخیر صحت داشته باشد، تقریبا میتوانیم از این پیش بینی اطمینان داشته باشیم. نوکیا 9 میتواند دیگر غافل گیری HMD در روز 5 دسامبر باشد. پرچمداری رده بالا که احتمالا مجهز به دوربین اصلی پنج گانه و همچنین سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. صفحه نمایش 5.9 اینچی QHD با پنل OLED و چیپست اسنپدراگون 845 از دیگر مشخصات فنی پرچمدار بعدی نوکیا است.