قابلیت خرید و فروش از طریق پست های ویدیویی در اینستاگرام
1 min read

قابلیت خرید و فروش از طریق پست های ویدیویی در اینستاگرام

اینستاگرام اخیرا سه قابلیت جدید را به اپلیکشن خود اضافه کرده و کاربران از این پس می توانند در بخش خرید و فروش به قابلیت های پیشرفته تری دسترسی داشته باشند. برای مثال از این پس کاربران می توانند از طریق پست های ویدیویی نیز به خرید بپردازند. همچنین می توانند پست های مدنظرشان را در مجموعه ی فروشگاهی ذخیره کنند. این قابلیت های جدید اینستاگرام تجربه ی جدیدی از کسب و کار را ارائه خواهد گرفت.

این قابلیت جدید اینستاگرام در بخش فروش، در واقع به صورت یک فروشگاه آنلاین عمل خواهد کرد و می توانید با وارد شدن به بخش فروش، لیستی از محصولات را مشاهده کنید. در واقع پست های مربوط به فروش در یک ردیف جدید Shop دسته بندی خواهد شد و به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

این قابلیت های فروش فقط در اختیار صفحات خاصی قرار خواهد گرفت و هر صفحه ای که نام business داشته باشد و یک صفحه ی کسب و کار باشد نمی تواند از این قابلیت های فروش بهره ببرد. در واقع بهره گیری از خدمات و سرویس های فروش، فقط در اختیار فروشگاه های آنلاین خاصی قرار خواهد گرفت. در گذشته قابلیت خرید از طریق استوری برای این سری فروشگاه ها ارائه شده بود و اکنون امکان خرید از طریق پست های ویدیویی نیز وجود دارد. کاربران می توانند از طریق این قابلیت ها اطلاعات و جزییات بیشتری در راستای محصولات بدست آورند و در صورت تمایل به خرید، با یک کلیک محصول مورد نظرشان را از طریق اینستاگرام خریداری نمایند.

به طور کلی اینستاگرام با ارائه ی این قابلیت های جدید، کسب کار را در اینستاگرام بهبود خواهد بخشید و رویکرد جدیدی از کسب و کار را ارائه خواهد کرد. این قابلیت های جدید بخش فروش را از دیگر بخش های اینستاگرام مجزا خواهد کرد و بخشی از این شبکه اجتماعی را به فروشگاه آنلاین تبدیل می کند.