اولین رندرها از گلکسی A8s خبر از ناچی به شکل سوراخ در این گوشی می‌دهد
1 min read

اولین رندرها از گلکسی A8s خبر از ناچی به شکل سوراخ در این گوشی می‌دهد

آنچه که در تصاویر پایین خواهید دید طرح مفهومی است که از گوشی گلکسی A8s سامسونگ براساس شایعات ساخته شده است. البته این رندرها از منبع دقیقی منتشر شده که پیش‌تر، در فاصله یک ماه مانده به معرفی گوشی گلکسی A9 سال 2018 رندرهای دقیقی و درستی از این گوشی ارائه داده بود. بنابراین مسلماً تصاویر پایین ارزش دیدن را خواهند داشت.

رندرهای که از گلکسی A8s منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً گوشی هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش Infinity-O در قسمت جلو خواهد بود. سامسونگ گفته بود که گلکسی A8s در قسمت بالای سمت چپ گوشی دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی خواهد بود. وجود دوربین سلفی و احتمالاً سنسور نور در داخل صفحه نمایش این اجازه را می‌دهد که در قسمت بالایی گوشی تقریباً شاهد هیچ حاشیه‌ای نباشیم. اما از آنجاییکه حاشیه‌های پایینی گوشی کمی ضخیم‌ترند، این موضوع باهم بر هم خوردن تقارن در بالا و پایین گوشی شده است.

طبق آنچه که در شایعات مطرح شده است، گلکسی A8s دارای دوربینی با 3 سنسور در قاب پشتی خود است، اما هنوز مشخصات این دوربین‌ها اعلام نشده است. از آنجاییکه این گوشی در رده میان‌قیمت‌ها قرار می‌گیرد، بعید است که دارای سنسور اثر انگشتی در زیر نمایشگر باشد. در این تصاویر نیز مشاهده می‌کنید که این سنسور در قاب پشتی گوشی قرار گرفته است.

در نهایت انتظار می‌رود که گلکسی A8s سامسونگ با چیپ‌ست اسنپدراگون 710 کوالکام، همراه با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه شود. با این حال در خصوص قیمت احتمالی این گوشی و زمانی که قرار است به صورت رسمی معرفی شود، همچنان حرفی به میان نیامده است. اما انتظار می‌رود که گلکسی A8s با قیمتی پایین‌تر از A9 که ماه گذشته با 4 دوربین معرفی شد و به تازگی فروش رسمی آن در بازار ایران آغاز شده است، عرضه شود.