انتشار اطلاعات و تصویری از ایسوس ZenFone Max Pro M2
1 min read

انتشار اطلاعات و تصویری از ایسوس ZenFone Max Pro M2

شرکت ایسوس اگرچه به عنوان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده لپتاپ های گیمینگ و دیگر سخت افزارهای کامپیوتری شناخته می شود، در بخش تلفن هوشمند نیز چندسالیست به فعالیت می پردازد.

فعالیتی که شامل چندین مدل اسمارتفون شده که به عنوان سری Zenfone شناخته می شوند و در مدل های متعددی به فروش می رسند. در سال جاری این کمپانی سری ذنفون 5 را با طراحی بهبودیافته و مشخصاتی بهتر معرفی کرد و در این بین سال آینده سری ZenFone 6 را معرفی خواهد کرد.

پیشتر شایعه شد این شرکت روی مدل جدیدی موسوم به ZenFone Max Pro M2 مشغول کار است. اسمارتفونی که سال جاری مدل فعلی آن معرفی شد و حال با گذشت چند ماه ایسوس می خواهد برای اواخر سال به معرفی آن بپردازد.

انتظار نمی رفت تایوانی ها در سال جاری برنامه ای برای نسل جدید ZenFone Max Pro M داشته باشند و این طور که پیداست در دسامبر سال جاری شرکت ایسوس از ZenFone Max Pro M2 با مشخصاتی قابل توجه و طراحی بهبودیافته رونمایی خواهد کرد.

باتوجه به تصویر آشکار شده این گوشی هوشمند، ایسوس نمایشگر ناچ و دوربین دوگانه عمودی را به کار گرفته است. صفحه نمایش کم حاشیه شباهتی به دیگر اسمارتفون‌های موجود دارد.

از مشخصات احتمالی این اسمارتفون باید به صفحه نمایش 6.26 اینچی Full HD+ 19:9 با رزولوشن 2280*1080 پیکسلی با پوشش گوریلاگلس 6، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 با تراشه گرافیکی Adreno 512، حافظه رم 6 یا 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه 12 و 5مگاپیکسلی با سنسور سونی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت و برخی دیگر اشاره داشت.

ZenFone Max Pro M2 از جک 3.5 میلیمتری هدفون و از فناوری صوتی NXP Smart بهره می برد. ابعاد این اسمارتفون مشخص نیست اما از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای 802.11 ac، بلوتوث 5.0، GPS + GLONASS بهره می برد.

باتری ZenFone Max Pro M2 ظرفیت 5000 میلی آمپری داشته و می تواند ساعت ها آن را فعال باقی نگه دارد. گفته می شود ایسوس این گوشی هوشمند را در ماه دسامبر معرفی می کند و در گزینه های رنگی آبی نیمه شب و سرامیکی عرضه می شود.