محافظ صفحه گلکسی A8s طراحی ناچ جدید آن را تأیید کرد
1 min read

محافظ صفحه گلکسی A8s طراحی ناچ جدید آن را تأیید کرد

اواخر ماه گذشته بود که سامسونگ سه گوشی جدید خود را معرفی کرد که یکی از آنها Galaxy A8s بود. در حالیکه سامسونگ در خصوص مشخصات این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرد، اعلام کرد که از از تکنولوژی "first-time adoption" بهره خواهد برد. تیزری که توسط این کمپانی برای گلکسی A8s منتشر شده بود خبر از طراحی کاملاً بدون حاشیه و بدون ناچ می‌داد. در همان زمان Ice Universe افشاگری توئیتری اعلام کرد که سامسونگ برای دوربین سلفی خودش، در گوشه بالای نمایشگر یک بریدگی ایجاد خواهد کرد.

سامسونگ برای طراحی که آیس یونیورس خبر از آن داده بود، یک نمایشگر سبک جدید با نام Infinity O در نظر گرفت. در این پنل در قسمت گوشه بالایی سمت چپ، سوراخ کوچکی طراحی شده که جایگاه دوربین جلو گوشی گلکسی A8s خواهد بود. روز گذشته SlashLeaks تصویری در اینترنت به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که متعلق به محافظ صفحه نمایش گلکسی A8s است. این محافظ دقیقاً همانطوری که انتظارش می‌رفت دارای یک ناچ دایره‌ای شکل در گوشه بالایی سمت چپ است.

یکی از گوشی‌های Galaxy S10 سامسونگ که قرار است در اوایل سال 2019 معرفی شود نیز احتمالاً دارای صفحه نمایش Infinity O خواهد بود. با استفاده از دوربین‌ها در درون نمایشگر، سامسونگ دیگر نیاز به بریدگی بالای نمایشگر برای جای دادن آن ندارد و می‌تواند نسبت صفحه‌نمایش به بدنه را برای گوشی‌های خود افزایش دهد.

طبق شایعات Galaxy A8s سامسونگ مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 710 کوالکام همراه با 6 گیگابایت حافظه رم است. این گوشی احتمالاً اولین محصول سامسونگ با نسبت ابعاد 19.5:9 خواهد بود. ظرفیت باتری آن 3000 میلی‌آمپرساعت است و احتمالاً در قاب پشتی گوشی دارای دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی خواهد بود. تصویری که در ابتدای مطلب مشاهده کردید، رندی از این گوشی است که توسط وب‌سایت آلمانی منتشر شده و چنانچه آن و تصویر متعلق به محافظ صفحه‌نمایش درست باشند، Galaxy A8s اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش Infinity O خواهد بود.