تصویری زنده از پیکسل 3 لایت گوگل در کنار پیکسل 3 منتشر شد
1 min read

تصویری زنده از پیکسل 3 لایت گوگل در کنار پیکسل 3 منتشر شد

هفته گذشته بود که تصاویری منتسب به یک نمونه آزمایشی از پیکسل ارزان قیمت گوگل که در حال حاضر با نام پیکسل 3 لایت شناخته میشود منتشر شد و از طریق همان تصاویر، اطلاعاتی راجع به این گوشی هوشمند به دست آوردیم. بر اساس شایعات، پیکسل میان رده جدید گوگل به صفحه نمایش 5.56 اینچی مجهز است که نسبت نمایشگر برابر با 18.5:9 است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 670 کوالکام برخوردار خواهد بود و این تراشه میان رده توسط 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد. انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط یک باتری 2915 میلی آمپر ساعتی تامین میشود.

حال Ben Geskin، فاش کننده معروف و مورد اعتماد توییتر تصویر زنده جدیدی از پیکسل 3 لایت گوگل منتشر شده که در کنار پیکسل 3 استاندارد قرار داده شده است. گوشی سمت چپ، پیکسل 3 لایت است که فقط یک اسپیکر در بالای نمایشگر آن وجود دارد در حالی که پیکسل 3 معمولی در هر دو قسمت بالا و پائین صفحه نمایش از اسپیکر برخوردار است. از مهم ترین مشخصه های فنی پیکسل ارزان قیمت گوگل، دوربین یکسان با پرچمداران جدید گوگل است بنابراین این گوشی از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. دیگر نکته قابل توجه، مجهز بودن پیکسل 3 لایت به جک 3.5 میلی متری هدفون است در حالی که پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال از این ویژگی بی بهره هستند.

گوگل هنوز حتی هیچ اشاره ای به وجود یک پیکسل میان رده نکرده است و در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دستگاه روزی وارد بازار خواهد شد یا خیر. اما در صورتی که پیکسل 3 لایت وارد بازار شود، احتمالا گوگل آن را در کشورهای محدودی به فروش خواهد رساند.