درز تصاویری از Zenfone Max Pro M2 ایسوس
1 min read

درز تصاویری از Zenfone Max Pro M2 ایسوس

شرکت ایسوس در نظر داشته بزودی نسل جدید گوشی هوشمند میان رده Zenfone Max Pro M1 را معرفی کند. اسمارتفونی که از صفحه نمایش ناچ برخوردار است و به سنسور اثرانگشتی در بخش عقب مجهز می باشد.

گذشته از آن تاکنون شایعات و گزارش های متعددی پیرامون Zenfone Max Pro M2 منتشر شده اما به تازگی شاهد انتشار تصاویر زنده ای از این محصول میان رده آینده ایسوس هستیم. تصاویری که شبیه به تصویرهای رندر شده بوده و تفاوتی مشاهده نمی شود.

آنچه در تصاویر پیداست، نمایشگری با طراحی ناچ، دوربین اصلی دوگانه عمودی، سنسور اثرانگشت سنتی در عقب، ضخامتی نسبتا کم و بدنه شیشه ای است. عجیب به نظر می رسد که شرکت ایسوس برای میان رده خود بدنه شیشه ای را لحاظ کرده است.

از مشخصات کلیدی نسل جدید گوشی هوشمند Zenfone Max Pro M1 باید به صفحه نمایش 6.2 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و رزولوشن 1080×2280پیکسلی FHD+ TFT LCD، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی در کنار تراشه گرافیکی Adreno 512، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپری اشاره کرد.

گذشته از آن جک 3.5 میلیمتری هدفون، اسپیکر و رادیو اف ام نیز برای این میان رده در نظر گرفته می شود. سیستم عامل Zenfone Max Pro M2 ایسوس اندروید 8.1 اوریو خواهد بود و شرکت تایوانی در نظر داشته آن را در دسامبر امسال معرفی کند.

با رونمایی Zenfone Max Pro M2 در دسامبر سال جاری، انتظار می رود در همین ماه راهی بازار شود. شایان ذکر است Zenfone Max Pro M2 نسل جدید Zenfone Max Pro M1 بوده که با گذشت چند ماه از عرضه نسل پیشین، ایسوس در نظر دارد نسل جدید را معرفی کند.