معرفی برترین تلویزیون های بازار (آذر 97)
1 min read

معرفی برترین تلویزیون های بازار (آذر 97)

این روزها با افزایش قیمت محصولات شاهد کاهش خرید مردم هستیم و به همین دلیل با کاهش قدرت خرید مردم، مطالب مشاوره و راهنمای خرید محصولات نیز در سایت سخت افزار کاهش یافت. اما این طور که مشخص است وضعیت قیمت ها فعلا تغییری نخواهد کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مجددا مطالب راهنمای خرید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این مطلب از بین مدل های مختلف قصد داریم تا 10 مدل برتر از تلویزیون های هوشمند بازار را معرفی کنیم و جزییاتی مانند سخت افزار، سیستم عامل، کیفیت تصویر و ارزش خرید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سامسونگ 43MU7980

این تلویزیون هوشمند سامسونگ با طراحی زیبا و متفاوتش جزو تلویزیون های رده بالایی محسوب می شود که کیفیت بی نظیر و امکانات پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون 43 اینچی با رزولوشن 2160×3840 می تواند تصاویری شفاف و دقیق را برایتان به تصویر بکشد. با وجود 8 میلیون پیکسل در نمایشگر این تلویزیون، شما می توانید تمامی جزییات تصویر را مشاهده نمایید. کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR، تصاویر را بسیار واضح و واقعی به نمایش می گذارد. همچنین پشتیبانی از طیف وسیع رنگ ها، تجربه ی جدیدی از نمایش را در اختیارتان قرار می دهد و رنگ های بیشتری را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است که در این تلویزیون شاهد عمق تصویر بیشتری هستیم. یکی از قابلیت های جالب این تلویزیون قابلیت Motion Rate است که تصاویر در حال حرکت را تار نشان نخواهد داد و به خوبی حرکت تصویر را نمایش می دهد. این محصول سامسونگ دارای سیستم صوتی دو کاناله است که می تواند 20 وات صدا تولید کند. رابط Smart Hub امکان دسترسی به منوها و تنظیمات را راحت تر می کند و قادر خواهید بود تا به نصب اپلیکیشن ها و بازی های مختلف بپردازید. این تلویزیون به وای فای نیز متصل خواهد شد در نتیجه به راحتی می توانید در اینترنت گشت و گذار نمایید.

محدوده قیمت

تحت گارانتی
4 میلیون و 400 هزار تومان سام سرویس

ال جی 43UJ69000GI

این تلویزیون ال جی که محصول سال 2017 است، یکی از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین تلویزیون های این کمپانی محسوب می شود. طراحی ساده و ظریف این تلویزیون نظر بسیاری را به خود جلب کرده و برای هر محیط و هر دکوراسیونی از خانه مناسب خواهد بود. تلویزیون 43UJ69000GI با داشتن کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160×3840، محتوای تصویری با کیفیتی را با وضوح بالا به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون 43 اینچی قادر است تا یکی از واضح ترین تصاویر را برایتان به نمایش بگذارد و تجربه ای متفاوت از نمایش را در اختیارتان قرار دهد. زاویه دید گسترده امکان مشاهده از هر قسمت خانه را برایتان فراهم می کند. این تلویزیون از قابلیت True Color Accuracy بهره می برد که این قابلیت قادر است تا تصاویر را با رنگ پردازی پیشرفته تر و واقعی تر به نمایش بگذارد. در این تلویزیون صدا از طریق دو کانال توسط فناوری Ultra-Surround و Clear Voice پشتیبانی شده و صدایی فراگیر و شفاف را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. سیستم عامل این تلویزیون ال جی، WebOS 3.5 بوده که امکان نصب اپلیکیشن های مختلف را برای کاربران فراهم می کند. این تلویزیون امکان اتصال به شبکه بی سیم وای فای را دارد و از طریق درگاه های مختلفی چون USB و HDMI می توانید دستگاه های مختلف را به آن متصل نمایید.

محدوده قیمت تحت گارانتی
4 میلیون و 950 هزار تومان گلدیران

سامسونگ 50NU7900

تلویزیون 50 اینچی 50NU7900 سامسونگ یک محصول خوش ساخت و منحصر به فرد است که امکانات پیشرفته و مخصوصی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون سامسونگ از رزولوشن 2160×3840 برخوردار بوده و با قابلیت HDR طیف گسترده ای از رنگ ها را به تصویر می کشد. از سوی دیگر با پشتیبانی از رنگ های مختلف شاهد نمایش تصاویری طبیعی و واقعی خواهیم بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت Motion Rate، کنتراست پویا، قابلیت تعدیل نور و قابلیت افزایش کنتراست اشاره کرد. سیستم صوتی دو کانه این تلویزیون قادر به تولید 20 وات صدا است و صدایی فراگیر و واضح را برایتان به ارمغان می آورد. امکان ارتباط و اتصال از طریق Mirroring و DLAN در این تلویزیون وجود خواهد داشت و با وجود درگاه های USB و HDMI می توان دستگاه های مختلف را به آن وصل نمود. این محصول با طراحی زیبا، ظریف و بی نظیرش نظر بسیاری را به خود جلب کرده و با توجه به امکانات پیشرفته اش از قیمت مناسبی برخوردار است. شایان ذکر است که این محصول نیز مانند تلویزیون های دیگر سامسونگ از رابط Smart Hub بهره می برد.

محدوده قیمت تحت گارانتی
5 میلیون و 778 هزار تومان سام سرویس

سامسونگ 50MU7980

این محصول یکی از محصولات خوب سامسونگ است که با کیفیت 4K تصاویری شفاف را به نمایش می گذارد. این تلویزیون 50 اینچی با کیفیت تصویر UHD و رزولوشن 2160×3840 تجربه ای متفاوت از نمایش را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین دارای قابلیت HDR بوده و از نسبت تصویر 16:9 بهره می برد. سیستم صوتی این مدل به طور کلی 20 وات صدا تولید می کند و همچنین از فرمت های Dolby Digital Plus و DTS نیز پشتیبانی خواهد کرد. این تلویزیون صدایی رسا و فراگیر را ارائه می کند. از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند می توان به رابط کاربری Smart Hub اشاره کرد که امکان نصب اپلیکیشن های مختلف را برایتان فراهم می کند. این محصول هوشمند سامسونگ امکان اتصال به شبکه بیسیم وای فای را نیز خواهد داشت در نتیجه به راحتی می توان به مرور در وب نیز بپردازید. تلویزیون 50MU7980 با داشتن درگاه های مختلف USB، HDMI امکان اتصال دستگاه های مختلف را در اختیارتان قرار می دهد. این تلویزیون با طراحی بی نظیر، کیفیت ساخت بالا، کیفیت تصویر فوق العاده و صدایی فراگیر در بازار در دسترس قرار دارد. به طور کلی این تلویزیون با قیمت مناسبش امکانات پیشرفته و هوشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

محدوده قیمت

تحت گارانتی

6 میلیون و 110 هزار تومان سام سرویس

هایسنس 55A6100

هایسنس نیز در این میان محصولات هوشمند با کیفیتی را ارائه کرده که می توان به مدل 55A6100 اشاره کرد. تلویزیون 55 اینچی 55A6100 هایسنس با طراحی بی نظیر و زیبایش برای تمام محیط های کاری و خانگی مناسب خواهد بود. این تلویزیون LED هوشمند با کیفیت 4K و قابلیت HDR، رنگ ها را زنده تر و تصاویر را واقعی تر به نمایش می گذارد. این تلویزیون از رزولوشن بالایی برخوردار بوده و امکانات هوشمند خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد. این تلویزیون به طور کلی دارای توان خروجی 10 وات بوده و از تکنولوژی دالبی و DTS برخوردار است. این تلویزیون هوشمند همچنین با داشتن دو درگاه USB و سه درگاه HDMI امکان اتصال دستگاه های مختلف را فراهم می کند. البته باید اشاره کنیم که امکان اتصال به شبکه بیسیم وای فای نیز در این تلویزیون وجود دارد. این تلویزیون هایسنس با داشتن سرویس یوتیوب و نتفلیکس امکان نمایش فیلم به صورت آنلاین را در اختیارتان قرار خواهد داد. این تلویزیون از امکانات هوشمند خوبی برخوردار است و با توجه به قابلیت های مختلف تصاویری شفاف و زنده را برایتان به نمایش می گذارد.

محدوده قیمت تحت گارانتی
6 میلیون و 200 هزار تومان زرین نمای کاسپین

ال جی 49LJ62000GI

تلویزیون 49LJ62000GI ال جی با رزولوشن 1080×1920 تصاویری واضح و با کیفیت را به نمایش می گذارد. این تلویزیون با پشتیبانی از طیف وسیع رنگ ها تصاویری زنده را ارائه خواهد کرد. طراحی زیبا و باورنکردنی این محصول بسیار کلاسیک و متفاوت بوده و برای هر محیطی مناسب خواهد بود. کیفیت صدا با وجود فناوری های Virtual Surround و Clear Voice بسیار واضح خواهد بود و تجربه ی متفاوتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این تلویزیون 49 اینچی هوشمند از سیستم عامل WebOS 3.5 برخوردار بوده و امکان نصب اپلیکیشن های مختلف را به کاربران خواهد داد. از سوی دیگر این تلویزیون از امکان اتصال به وای فای بهره می برد و از طریق پورت های مختلف از اتصال دستگاه های مختلف پشتیبانی خواهد کرد. همچنین با نصب اپلیکیشن LG TV Plus بر روی گوشی هوشمندتان می توانید از امکانات هوشمند این تلویزیون بهره مند شوید. به طور کلی این محصول منحصر به فرد ال جی، با کارایی و عملکرد بی نظیرش، کیفیت تصویر خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

محدوده قیمت

تحت گارانتی

7 میلیون و 115 هزار تومان گلدیران

تی سی ال 55C2LUS

تلویزیون 55C2LUS تی سی ال یک محصول 55 اینچی با کیفیت UHD – 4K بوده که از طراحی ظریف و زیبایی بهره می برد. این تلویزیون هوشمند بسیار باریک بوده و پایه های فلزی، زیبایی خاصی را به ارمغان آورده است. کیفیت تصویر این مدل با رزولوشن 2160×3840، تجربه ی جدیدی از نمایش را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین با وجود فناوری HDR و پشتیبانی از طیف وسیع رنگ ها، شاهد تصاویر زنده و شفافی خواهیم بود. سیستم صوتی دو کاناله ی این مدل قادر به تولید صدا تا 20 وات خواهد بود در نتیجه صدایی رسا و واضح را ارائه خواهد کرد. این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 5.1.1 بوده که امکان نصب اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را در اختیارتان قرار می دهد. این تلویزیون نیز مانند تمامی تلویزیون های هوشمند امکان اتصال به شبکه ی وای فای را خواهد داشت و با داشتن درگاه های مختلفی چون USB و HDMI امکان اتصال دستگاه های مختلف فراهم خواهد شد. به طور کلی این تلویزیون با امکانات هوشمند، عملکردی فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محدوده قیمت تحت گارانتی
7 میلیون و 235 هزار تومان مادیران

سونی KD-55X7500F

سونی هم در این میان محصولات متنوع و پیشرفته ای را ارائه کرده است که مدل KD-55X7500F یکی از مدل های خوش ساخت و با کیفیت سونی محسوب می شود. این تلویزیون 55 اینچی با کیفیت تصویر UHD – 4K نمایشی فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد. این تلویزیون دارای فناوری هایی چون Motion Flow و Live Color بوده که در زمان حرکت تصویر، کیفیت خوب و رنگ هایی واقعی را به تصویر می کشد. رزولوشن این مدل 2160×3840 بوده که تصاویری زنده و طبیعی را در اختیارتان قرار خواهد داد. از سوی دیگر سیستم صوتی 2 کاناله این تلویزیون قادر به تولید 20 وات صدا خواهد بود و صدایی فراگیر و با کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد. نکته ی جالب در این تلویزیون این است که سیستم عامل آن اندروید بوده و امکان نصب اپلیکیشن های مختلف را دارد. در نتیجه کاربران می توانند از سرویس های اندروید بهره مند شوند. این تلویزیون از درگاه های HDMI، USB و کامپوزیت بهره می برند و امکان اتصال به وای فای را خواهد داشت.

محدوده قیمت تحت گارانتی
10 میلیون و 999 هزار تومان بازرگانی ایران

سامسونگ 55Q7880

تلویزیون 55Q7880 سامسونگ محصول سال 2017 بوده که کیفیت تصویر بی نظیری را برایتان به ارمغان می آورد. این تلویزیون 55 اینچی QLED خمیده با رزولوشن 2160×3840 و کیفیت تصویر UHD 4K ، تصاویر واضحی را در اختیارتان قرار می دهد. نسبت کنتراست این نمایشگر 16:9 بوده و از قابلیت HDR برای نمایش دقیق تر و واقعی تر بهره می برد. این تلویزیون از صفحه نمایش جدیدی برخوردار است که نور را به بیرون از صفحه نمایش منتقل می کند در نتیجه رنگ ها و تصاویر با کیفیت و شفافیت بیشتری ارائه خواهد شد. سیستم صوتی این تلویزیون با خروجی صدای 40 وات از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده است. تلویزیون 55Q7880 با داشتن رابط هوشمند Smart Hub امکان نصب اپلیکیشن ها و بازی ها را در اختیارتان قرار خواهد داد و قابلیت مرور در وب نیز ارائه شده است. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به درگاه های HDMI و USB اشاره کرد که امکان اتصال دستگاه های مختلف اعم از فلش، هارد اکسترنال، دستگاه های صوتی و تصویری را در اختیارتان قرار می دهد. به طور کلی این تلویزیون یک محصول پیشرفته و هوشمند از سامسونگ است که با کیفیتی بالا، عملکردی بی نظیر و طراحی منحصر به فرد در بازار به فروش می رسد در نتیجه نیاز هر کاربر حرفه ای را نیز برآورده خواهد کرد.

محدوده قیمت تحت گارانتی
15 میلیون و 936 هزار تومان سام سرویس

ال جی 65UJ75200GI

این تلویزیون ال جی که در سال 2017 به بازار عرضه شد، علاوه بر طراحی بی نظیر و زیبا، از امکانات پیشرفته و هوشمندی نیز برخوردار است. این تلویزیون 65 اینچی برای فضاهای بزرگ کافی بوده و با بدنه ای نقره ای طراحی شده است. دقت رنگ در این مدل بسیار بالا است و تصاویر بسیار زنده و طبیعی برایتان به نمایش در می آید. این تلویزیون از قابلیت های پیشرفته ای چون قابلیت ارتقا تصویر، دقت رنگ واقعی، طیف رنگی گسترده، عدم کاهش کیفیت تصویر با تغییر زاویه و تصویر عمیق برخوردار است. از سوی دیگر زاویه دید مناسب و کنتراست بسیار خوب، تجربه ی فوق العاده ای را در اختیارتان قرار می دهد. در این تلویزیون شاهد تکنولوژی Dolby Vision هستیم که به وضوح بیشتر تصویر کمک می کند و تصاویر، واقعی تر به نظر خواهد رسید. رزولوشن 2160×384 و کیفیت تصویر 4K محتوایی با کیفیت را برایتان به ارمغان می آرود. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون قادر به تولید 20 وات صدا خواهد بود و صدایی با کیفیت و فراگیر را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین سیستم‌ صوتی Clear Voice III، صدایی واضح و با کیفیت را برای این تلویزیون رقم زده است. سیستم عامل این تلویزیون WebOS بوده که امکانات پیشرفته و فوق العاده ای را ارائه می کند. این محصول ال جی با تمامی قابلیت های و فناوری های پیشرفته اش یک تلویزیون هوشمند با کیفیت و رده بالا محسوب می شود.

محدوده قیمت

تحت گارانتی

16 میلیون و 900 هزار تومان گلدیران