آمازون بسته های آموزشی یادگیری ماشین خود را به صورت رایگان منتشر کرد
1 min read

آمازون بسته های آموزشی یادگیری ماشین خود را به صورت رایگان منتشر کرد

کمپانی آمازون امروز اعلام کرد بسته های آموزشی یادگیری ماشین خود را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است. این دوره های آموزشی برای چهار گروه هدف شامل توسعه دهندگان، متخصصان داده پردازی، مهندسین پلتفرم های داده ای و کاربران حرفه ای تجاری ساخته شده اند و شامل سطوح آموزشی پایه تا پیشرفته می شوند.

به گفته آمازون هر دوره از آموزش مبانی اولیه آغاز می شود و سپس با استفاده از مثال های موجود در دنیای واقعی (که همه آنها نزدیک به حوزه کاری خود آمازون هستند) به ادامه آموزش ها می پردازد. به این ترتیب توسعه دهندگان می توانند مباحث یادگیری ماشین را از طریق حل مسائل واقعی که خود آمازون با آنها درگیر است بیاموزند. این مجموعه شامل بیش از 30 سرفصل است که در کل از بیش از 45 ساعت ویدیوی آموزشی تشکیل شده و فایل های تمرینی و تکمیلی بیشتری نیز همراه آن وجود دارد. مجموعه آموزشی آمازون در گذشته تنها در دسترس کارمندان این شرکت قرار داشت اما از امروز همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند. همچنین با وجود رایگان بودن مجموعه علاقمندان به این دوره ها می توانند در آزمون استاندارد نهایی آمازون نیز شرکت کرده و با پرداخت مبلغ 300 دلار گواهینامه رسمی آمازون را دریافت نمایند. برای ثبت نام و استفاده از این دوره آموزشی می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

Amazon Machine Learning

پیش از این گوگل و مایکروسافت نیز دوره های مشابهی را برای آموزش یادگیری ماشین و شبکه های عصبی راه اندازی کرده بودند که تعدادی از آنها به صورت مستقل توسط این کمپانی ها ارائه شده و برخی از آنان نیز در همکاری با سرویس های آموزشی آنلاین مانند edX و Coursera در اختیار علاقمندان قرار گرفته اند.