تغییری بزرگ در بزرگترین همایش IT کشور (افق 1404 ایران)
1 min read

تغییری بزرگ در بزرگترین همایش IT کشور (افق 1404 ایران)

دوستان و همراهان گرامی، همانطور که می دانید، قرار بر این بود که بزرگترین نشست IT کشور با نام همایش "نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران" و " IRAN 2025 IT FROUM" در تاریخ 28 و 29 آبان ماه سال جاری برگزار گردد.

((همایش بزرگ "نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران" و " IRAN 2025 IT FROUM" به همراه خود دستاوردهای بسیاری را به همراه خواهد داشت. قرار بر این بود که در اواخر آبان ماه سال جاری، مرکز همایش های بین المللی در پایتخت کشور، آبستن بزرگترین رویداد IT در ایران باشد. حضور شخصیت های برجسته از جمله آقای "محمد جواد آذری جهرمی" وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، آقای "سورنا ستاری" معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور، آقای "فریدون وردی نژاد" مشاور محترم رسانه ای دفتر ریاست جمهوری، و سفیر سابق ایران در کشور چین، نشانه عظمت و بازدهی بالای این نشست خواهد بود.))

با این وجود، شورای منتخب سیاست گذاری همایش، تصمیم گرفته اند تا به دلیل برخی از مسائل، تاریخ نشست را به 29 و 30 بهمن ماه سال 1397 تغییر دهند. "با عنایت به صلاحدید و آخرین تصمیمات شورای منتخب سیاست گذاری همایش، تاریخ برگزاری همایش به روزهای 29 و 30 بهمن ماه سال جاری موکول گردیده است". وب سایت سخت افزار همچنان به عنوان یکی از اولین مدیاهای رسمی-پوششی این نشست بزرگ، در اواخر بهمن ماه سال جاری به منظور پوشش وقایع و مهمترین اخبار آن، حضور خواهد داشت.