افشای مشخصات و تصاویر زنفون Max M2 و M2 Pro ایسوس
1 min read

افشای مشخصات و تصاویر زنفون Max M2 و M2 Pro ایسوس

Zenfone Max M2 و Pro M2 چند هفته‌ای است که سوژه رسانه‌ها شده و تیزرها و تصاویر آنها یکی پس از دیگری منتشر می‌شود. در خصوص مشخصات این دو گوشی اطلاعات چندان زیادی به بیرون درز نکرده بود، اما حالا در گزارش جدید کمی بیشتر درخصوص مشخصات ظاهری در درونی زنفون مکس ام2 و زنفون مکس پرو ام2 توضیح داده شده است و این تقریباً تمام آن چیزی است که در رابطه با این دو گوشی نیاز است بدانید.

وب‌سایت WinFuture رندرهایی با جزئیات بیشتر از دو گوشی منتشر کرده که طراحی ظاهری آنها را به‌طور دقیق‌تر نشان می‎دهد. در اولین نگاه می‌توان دریافت که نسخه معمولی این گوشی حاشیه‌های بزرگتر و درعین حال ناچ باریکتری دارد، اما زبان طراحی این دو گوشی تقریباً یکسان است. علاوه‌براین بدنه پشتی گوشی Max M2 فلزی است، در حالیکه Pro M2 از دو طرف دارای قاب شیشه‌ای می‌باشد.

از نظر مشخصات داخلی دو گوشی تفاوت‌های بیشتری با یکدیگر دارند. نسخه غیر پرو دارای چیپ‌ست اسنپدراگون 636 است، اما نسخه پرو از اسنپدراگون 660 بهره می‌برد. میزان حافظه رم گوشی‌ها از 4 گیگابایت آغاز می‌شود. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5:9 می‌باشند. در بخش دوربین گوشی peo دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی می‌باشد که با یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی همراه شده است. تنظیمات دوربین نسخه استاندار همچنان ناشناخته باقی مانده است.

متأسفانه علاوه‌بر دوربین یکی از مشخصات مهم دیگر گوشی Zenfone Max M2 مبهم باقی مانده است و آن ظرفیت باتری این گوشی می‌باشد. اما از آنجاییکه نسخه پرو ام2 طبق شایعات دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود، انتظار نمی‌رود که گوشی ارزان‌تر با باتری خیلی کوچکتر در مقایسه با نسخه گران‌تر ارائه شود. در هر حال، باوجود اخبار بسیار زیادی که در رابطه با دو گوشی آینده ایسوس منتشر می‌شود، نباید برای معرفی رسمی آنها انتظاری طولانی مدت بکشیم. پیش‌بینی می‌شود که ایسوس در هفته‌های باقی مانده از سال 2018 از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند.

تصاویر Asus Zenfone Max Pro M2

Asus Zenfone Max Pro M2

Asus Zenfone Max Pro M2

Asus Zenfone Max Pro M2

Asus Zenfone Max Pro M2

تصاویر Asus Zenfone Max M2

Asus Zenfone Max M2

Asus Zenfone Max M2

Asus Zenfone Max M2